עשרות עיתונאים ומובילי דעת קהל הגיעו ביום ראשון האחרון להשקה החגיגית של ענקית האופטיקה היפנית HOYA , שנכנסת בימים אלה לישראל, ומוצריה יימכרו דרך מספר בודד של משווקים מורשים מטעם היבואן. ההשקה הראשונה, שהתקיימה בסניף הקריון של רשת 'אופטיקה כהן', גררה סקרנות גדולה מצד הבאים והיא החלק הפותח של מסע השקה שיתקיים בכל הארץ.
חברת HOYA היפנית היא יצרן העדשות השני בגודלו בעולם, מעסיקה למעלה מ-40 אלף עובדים ומוכרת את מוצריה ל-150 אלף לקוחות מדי יום. החברה מייצרת מגוון עשיר של עדשות מסוגים שונים ולכל צורך, בהן עדשות מולטיפוקל, משקפי שמש, עדשות חד מוקדיות, דו מוקדיות, עדשות מרשם ומגוון ציפויים לשימושים שונים. ההשקעה בקמפיין ההשקה תעמוד על סך של כ-מיליון ש"ח.
לאחר משא ומתן ממושך מול מספר גורמים בשוק הישראלי, HOYA בחרה ב'בדולח תעשיות אופטיקה' ליבואן הרשמי שלה בישראל.
גולת הכותרת של ערב ההשקה הייתה החשיפה הצנועה של מכונת ה-YUNIKU המהפכנית, שבאמצעות מערך מורכב של חיישנים, מצלמות ותוכנה מיוחדת, מצלמת את מרכיב המשקפיים, ויודעת לייצר עבורו זוג משקפיים בהתאמה אישית, "כמו כפפה ליד". המכונה, שאין דומות לה בעולם ועלותה למעלה מחצי מיליון דולר, נמצאת בשלבי הרצה אחרונים ותיחשף לציבור בחודשים הקרובים.
עוזי כהן, בעלי רשת 'אופטיקה כהן': "אנחנו נרגשים לחשוף לראשונה בארץ את חברת הענק HOYA, שנחשבת ליצרנית האופטיקה המתקדמת בעולם, ושמחים לבשר על שיתוף הפעולה הייחודי שנוצר בין היבואן לרשת 'אופטיקה כהן'. הקהל יוכל ליהנות מסל המוצרים של החברה, שמעניקה פתרונות לכל מרכיב משקפיים ועדשות מגע. כניסתה של HOYA לישראל מהווה שדרוג עבור קהל הלקוחות שלנו וקהל הלקוחות הכללי ומאפשרת לנו להציע מוצרים ברמת האיכות הטובה ביותר".
בין האורחים הרבים שהגיעו ונהנו מכיבוד עשיר ובדיקות במכונת ה-YUNIKU, היו חבר מועצת העיר ק.אתא, רועי בן שלוש, גל הדרי, עו"ד ליאור לוי, והעיתונאים מיכל גילת ובתה רוני, רותם קבסה, נדב שהרבני, הילה מלמד, דורון גולן והבלוגרית צילה לייפר.