fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלטי ש"ס וזהות יהודית הושחתו: האם מנסים לסכסך בין הסיעות הדתיות?

על שלטים של סיעת ש"ס בחדרה רוססה הכתובת "זהות יהודית", ועל שלטי סיעה זו נכתב "ש"ס". בסיעות לא מתרגשים: "אנחנו ביחסים טובים מאד"
השחתת שלטי שס בחדרה צילום פרטי

עשרות שלטי ש"ס הושחתו בלילה שבין שלישי לרביעי האחרונים, כשעליהם הושארה הכתובת "זהות יהודית". במקביל, בסיעת זהות יהודית טוענים כי גם שלטיהם הושחתו, ועליהם רוססה הכתובת "ש"ס". בשתי הסיעות תוהים האם גורם כלשהו מנסה לסכסך בין שתי הסיעות.

“קמתי בבוקר לפרץ של שיחות טלפון והודעות שבישרו לי כי הושחתו לנו עשרות שלטים בעיר. הרסו שלטי פח יקרים, ריססו בספריי שחור על כל התמונות שלנו, כתבו עליהם 'זהות יהודית”, מספר יו”ר ש”ס בועז ביטון, “ככל שעברו השעות התבררו לנו מימדי ההרס והנזקים, בעשרות אלפי שקלים. הזמנתי את המשטרה למטה שלנו על מנת להגיש תלונה. הבחירות מתקרבות ויש מי שאיבד את השפיות לגמרי. אבל מי שחשב שהוא יגרור אותנו למלחמה, טעה טעות חמורה".

השחתת שלטי ש"ס. צילום: פרטי
השחתת שלטי ש"ס. צילום: פרטי

ביטון אומר שהוא לא יודע להגיד אם מי שעשה זאת הם אנשי זהות יהודית, למרות הכתובות של הסיעה שהושארו על השלטים ההרוסים. "יש מטרה לעשות מלחמה בינינו, אם יש ביננו מתיחות? לא, אולי זה כי אנחנו רבים על אותו מעגל קולות. אין לי ספק שמנסים לגרור אותנו למלחמת אחים ומחכים שנייצר תגובה שכנגד אבל אנחנו החלטנו שאנחנו לא מגיבים ולא הולכים להתנקם או להחזיר לאף אחד".

גבריאל סרוסי מסיעת 'זהות יהודית' אומר כי גם את השלטים שלהם השחיתו עם תוספת הכתובת 'ש"ס: "יש מצלמות ואנחנו בודקים אתזה. אנחנו ביחסים מאוד טובים עם ש"ס וכנראה שמישהו מנסה לסכסך בין שתי הסיעות אבל אנחנו לא מתרגשים מזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות