fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושת סגני ראש העירייה בקרית אתא ללא שכר

מועצת העיר קרית אתא. צילום: דוברות העירייה
מועצת העיר קרית אתא. צילום: דוברות העירייה

מועצת העיר החדשה של קרית אתא התכנסה  במרכז הנוער העירוני לישיבתה החגיגית הראשונה מאז הבחירות, בנוכחות בני משפחותיהם של חברי מועצת העיר וציבור התושבים.

הישיבה כללה דברי פתיחה וברכות מראש העירייה, יעקב פרץ, הדלקת נרות חנוכה על ידי הרב הראשי אליהו מיימון ופרידה מחברי המועצה הפורשים שהוזמנו לקבל מידי ראש העיר תעודת הערכה ושי. במעמד זה נפרדה העירייה גם מהיועץ המשפטי הוותיק, עו"ד חיים מלכא לאחר 18 שנות פעילות. במהלך הישיבה חתמו חברי המועצה על הצהרת אמונים והתחייבות למלא את תפקידם במסירות ולעשות כמיטב יכולתם למען פיתוח העיר ולמען רווחת תושביה.

מועצת העיר החדשה אישרה את מינויי סגני ראש העיר: עו"ד מיימון טולדנו, אשר משמש גם כמ"מ ראש העירייה, אריה מייזלס ועדנה שטרניק. כולם ממלאים את תפקידם ללא שכר. כמו כן אושר את מינוי חברי מועצת העיר בוועדות העירייה השונות. מועצת העיר אישרה גם מועד קבוע לישיבות המועצה: בכל יום רביעי הראשון של כל חודש בשעה שבע בערב. בהנחיית ראש העירייה כל הישיבות יהיו פתוחות לציבור.

חברי מועצת העיר החדשה: יעקב פרץ, עו"ד מיימון טולדנו, רועי בן שלוש, עו"ד עטרה מירב ברגר, עו"ד עמנואל סולמונוב, הרצל יהודה, עופר ברבי, עו"ד סימון מושיאשוילי, עו"ד עדנה שטרניק, אריה מייזלס, עופר מועלם, ציון אסולין, הילה רובין שלם, רואי דוד, ניר יעקובי ואייל בר.

פרץ מסר:" מועצת העיר היא הגוף האחראי על כלל פעילות העירייה. על שולחנה מתקבלות ההחלטות החשובות והמהותיות ביותר בקביעת עתידה ואופייה של העיר. במהלך השנים יצרנו שיח אמיתי ואיכותי בקבלת ההחלטות ובטוחני כי חברי המועצה מבינים את גודל המעמד והאחריות המוטלת עליהם למען קרית אתא ותושביה".

סיעתה של הילה שלם וסיעתו של ציון אסולין הביעו התנגדות לכל ההחלטות שעלו במועצת העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות