fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוחרר יונתן היילו שנאשם ברצח ירון איילון

צילום עצמי
עו"ד אלון אייזנברג, הליך שיקום מורכב. צילום עצמי

ועדת השחרורים של בית סוהר השרון בראשות השופטת בדימוס דניאלה שירזלי, ליאור אריאן וד"ר אילנה גולדברג החליטה על שחרור מוקדם על תנאי יונתן היילו  שהואשם ברצח ירון איילין ז"ל שהקניט אותו התעלל בו, סחט אותו ואנס אותו. היילו נשפט ל-20 שנה אך בערעור שהגיש לפני ארבע שנים קיבל בית המשפט את ערעורו והאשימו בהריגה מתוך הגנה עצמית והפחית את עונשו ל-12 שנים.

היילו המשיך לערער אך וועדת שחרורים דחתה את בקשתו לשחרור מוקדם והמליצה על שילובו בהליך טיפולי, ייעודי ושיקומי. "היילו למרות הקשיים שינס מותניים ואכן נרתם להליך מעמיק שתוצאתו נבחנה על ידי גורמי הטיפול. היילו התנהל בתקופת המאסר באופן חיובי, יצא לחופשות ללא חריג וללא עבירות משמעת, הוא סיים קבוצה טיפולית של אלימות כללית והביע במהלכה רצון כן ומוטיבציה לשינוי" נכתב בכתב השחרור.

מפחיד לחשוב. עוד אלון אייזנברג צילום עצמי
מפחיד לחשוב. עוד אלון אייזנברג צילום עצמי

חברי ועדת השחרורים שוכנעו כי האסיר עשה כברת דרך משמעותית בכיוון של שיקום ושינוי חייו ואימצה את עמדת היועמ"ש ונעתרת לבקשה לשחרור מוקדם, בהתאם לתכנית הרשות לשיקום האסיר.

הארוע התרחש בנתניה במאי 2010. בליל האירוע היילו הגיע יחד עם חברו לפיצוציה בעיר הם שתו משקאות אלכוהוליים. באותה עת, גם איילין היה בפיצוציה עם חבר וגם הם שתו משקאות אלכוהוליים. בין היילו לבין איילין התפתח ויכוח, והשניים פנו אל מאחורי הפיצוציה כדי לשוחח. בעודם משוחחים בעת שאיילין הסב את גבו היילו התנפל עליו מאחור והחל לחנוק אותו בידיו במשך מספר דקות הכה אותו בראשו, באמצעות אבן שהיתה במקום וגרר אותו לאורך כ-35 מטר, עד למכולת אשפה בחניון שם הכה אותו שוב בראשו באמצעות אבן הותיר אותו במקום והלך לביתו.

סנגורו של היילו עו"ד אלון אייזנברג: "מפחיד לחשוב שאם הפרקליטות היתה מנצחת בתיק, יונתן היילו היה מרצה עונש של מאסר עולם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות