fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב צמוד: 71:74 לעירוני נהריה על הפועל חולון

עירוני נהריה שוב הפכה משחק של הפרש דו ספרתי למשחק צמוד עד שניות הסיום, רק שהפעם זה נגמר בניצחון. המאמן אריק אלפסי: "אנחנו קבוצה טובה וזה לא מקרי".
קמרון קלארק מתעופף לעוד שתי נקודות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היכל עין שרה אירח אמש (שני) את מפגש הסגולות של הליגה. מצד אחד הסגולים של המאמן אריק אלפסי שהיו חייבים ניצחון כדי להידבק לצמרת הגבוהה ומהעבר השני הסגולים של הפועל חולון שהגיעו מהמקום האחרון בטבלה והיו חייבים ניצחון כדי לעלות מעל הקו האדום. לאחר משחק צמוד ומותח כמו בשכתוב בספרים, נהריה הצליחה להתעשת בדיוק בדקות המאני טיים ולרשום ניצחון 71:74. עוד קצת פיקנטריה, מאז החזרה של נהריה לליגת העל אחרי שאותה חולון הורידה אותה ללאומית, נהריה ניצחה בכל חמשת המפגשים בין השתיים כולל האחרון.

קמרון קלארק וריצ'ארד האוול בלטו גם הפעם מעל כולם אצל החבורה של אלפסי שעלתה ליתרון 8:17 (דקה 8). הרכש החדש אורי קוקיה שעד עכשיו לא מצליח לתרום בשורה הסטטיסטית קבע 14:20 עם סיום הרבע הראשון. ההתקפה של נהריה נתקעה קצת ברבע השני וחולון עלתה ליתרון 22:23 (דקה 13). נהריה ידעה לחזור במהירות לעניינים וריצת 2:12 העלתה אותה ליתרון 28:37 (דקה 17) ובהמשך ליתרון דו ספרתי 31:42 (דקה 19) אחרי סל ועבירה של קלארק ובניצוחו של ניב ברקוביץ, שבשקט בשקט הגיע לשבעה אסיסטים במחצית הראשונה מתוך התשעה שהשיג בסך-הכל. חולון עוד קיזזה מעט את ההפרש וקבעה 35:42 לנהריה במחצית.

ברקוביץ חוגג עם האוול ואומה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ברקוביץ חוגג עם האוול ואומה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בפתיחת המחצית השניה נהריה חזרה להוביל ביתרון דו ספרתי 37:47 (דקה 23). שתי עבירות בלתי ספורטיביות לחובתה של נהריה בתוספת לחץ הגנתי של חולון, מחקו את ההפרש והעלו את חולון ליתרון 56:59 בסיום הרבע השלישי. כמו בשבוע שעבר נגד ירושלים, נהריה שוב נגררה למשחק צמוד ומורט עצבים. 2 דקות לסיום שוב קלארק עם זריקה קשה בסיבוב השווה ל-69:69 והתקפה לאחר מכן ברקוביץ עם עוד אסיסט נהדר מצא את האוול שהעלה את נהריה ליתרון 69:71 דקה וחצי לסיום. גילברט בראון מהצד השני חסם יפה את ההתקפה של חולון וקלארק עם עוד שתי נקודות סגר סופית את הסיפור. 71:74 גדול לנהריה שמתבססת במקום הרביעי בטבלה.

קלעו לנהריה: קמרון קלארק 27 נק', ריצ'רד האוול 13 נק', עודד ברנדווין 9 נק', ניב ברקוביץ (10 ריב', 9 אס', 4 חט') וגילברט בראון 8 נק' כ"א, מייקל אומה 7 נק', ערן אסנטי 2 נק', אורי קוקיה 1 נק'.

אריק אלפסי: "חצי ראשון שיחקנו טוב והיינו יכולים לברוח אבל לא עשינו את זה. גם נגד ירושלים זה קרה לנו ואני שמח שהמשחק הפעם הסתיים בצורה אחרת. לקחנו החלטות טובות יותר. אנחנו קבוצה טובה וזה לא מקרי, אנחנו קבוצה מאד בריאה שעובדת קשה ומגיעה לכל משחק מוכנה". על הזר החדש כריס אוונס שגם השבוע לא נרשם בטופס המשחק הוסיף אלפסי: "זה מאד קשה להגיע לקבוצה שרצה ומשחק טוב וגם מנצחת. הוא עדיין לא שם בכימייה עם השחקנים. הוא מאד כישרוני ואיכותי ואני בטוח שאשתמש בו במשחקים הבאים".

קמרון קלארק מתעופף לעוד שתי נקודות (צילום: אדריאן הרבשטיין)
קמרון קלארק מתעופף לעוד שתי נקודות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קמרון קלארק, שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק: "האינטנסיביות שלנו עשתה את ההבדל. שמח שהשגנו את הניצחון. ברבע השלישי נחלשנו קצת בהגנה, נתנו להם כמה סלים קלים במתפרצות והם הצליחו לחזור. האוול הוא כוח משמעותי בצבע וכל פעם שאנחנו נותנים לו את הכדור שם, הוא קולע או סוחט פאול".

בשבוע הבא נהריה תזכה למנוחה קצרה בשל פגרת משחקי גביע המדינה. ביום ראשון 21.2 היא תצא למשחק חוץ "קליל" בהיכל יד אליהו נגד מכבי תל אביב. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 55 החל מהשעה 19:25.

קלארק: "יש לנו עכשיו קצת מנוחה כדי להתכונן למכבי ת"א ואם נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות נגדה, נוכל לנצח".

ביום שישי הקרוב 12.2 הקבוצה תערוך בשעה 14:00 באולם הספורט בבית ספר נופר, הפנינג לתושבי העיר בשיתוף מחלקת הנוער. שחקני הקבוצה הבוגרת יקיימו פעילויות, יחלקו גלויות חתומות ועוד. כולם מוזמנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות