fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שדרת הכוכבים הגיעה לרחוב הנשיא

רחוב הנשיא קושט בכתובות גרפיטי המעודדות התנהגות פרו חברתית, במסגרת פרויקט "שדרת הכוכבים" שמובילה תכנית "עיר ללא אלימות"

רחוב הנשיא קושט בכתובות גרפיטי וסלוגנים המעודדים התנהגות פרו חברתית, כחלק מפרויקט "שדרת הכוכבים" שמובילה תכנית "עיר ללא אלימות" בחדרה.

התכנית הלאומית "עיר ללא אלימות" נבחרה לשמש תוכנית הדגל של ממשלת ישראל ושל המשרד לביטחון הפנים בתחום ההתמודדות עם התנהגות אנטי-חברתית, אלימות, עבריינות ופשיעה. התוכנית הינה מערכתית, רב-תחומית, אשר מופעלת בשותפות בין כל הארגונים והמנגנונים הפועלים בעיר בתחומי חינוך, אכיפה, רווחה, פנאי ועוד.

סלוגן להרים יד לשלום
צילום: דוברות

מיזם כתובות הגרפיטי יצא לדרך בעקבות קול קורא שהפיצה התוכנית בבתי ספר בעיר, והזמין את התלמידים להציע סלוגן מקורי עם מסר המעודד התנהגות פרו חברתית.

לדברי מנהלת תוכנית "עיר ללא אלימות" בחדרה, דבורה עמר, צוות היגוי בחר 20 סלוגנים של תלמידים, ובימים אלה הם נכתבים לאורך רחוב הנשיא (כ-4 ק"מ) בהשתתפות התלמידים, ובליווי אמן גרפיטי.

סלוגן אלימות יצאה מהקבוצה
צילום: דוברות

בין הסלוגנים שחיברו התלמידים ונבחרו על-ידי ועדת ההיגוי: ואהבת לחברך כמוך, אלימות לא בפייס שלי, אלימות יצאה מהקבוצה, להרים יד… לשלום, לחבק את האחר נותן יותר, אם נפתח את הלב נקבל עולם אוהב, חישבו בהיגיון, אלימות אינה פתרון, עצור וזכור, אלימות לא תעזור, הבלגה וסבלנות=אפס אלימות, אל תיתן יד לאלימות, הושט יד לידידות, מכות לא פותרות דבר, מילים כן, תלבשו חיוך זה מתאים לכל, אני, אתה ואת בשביל הזולת, מודעות עצמית אחריות חברתית, אומרים כן לקהילה טובה יותר, חדרה היא שלנו ובשבילנו, תגובה אלימה זו לא חוכמה, וסלוגנים נוספים.

כאמור, בימים האחרונים החלה מלאכת האיור של הסלוגנים לאורך הרחוב, מה שגרם לסקרנות ברחוב החדרתי ולתגובות אוהדות של ציבור התושבים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות