fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצים ומנציחים את זכרו של נדב באלוה

לזכר הבן
משפחת באלוה במרתון ת"א
לזכר הבן
משפחת באלוה במרתון ת"א

בין המשתתפים הרבים של מרתון ת"א שנערך לאחרונה, היתה גם קבוצת ריצה מכרמיאל, שרצה לזכרו של סמ"ר נדב באלוה. הקבוצה הוקמה על ידי המשפחה, שבנה הבכור, סמ"ר נדב באלוה ז"ל, היה לוחם בסיירת אגוז ונהרג במהלך מלחמת לבנון השנייה במהלך פעילות מבצעית בעיירה מרון א-ראס בלבנון.

הקבוצה מנציחה את זכרו של נדב באלוה, במגוון פעילויות למען הקהילה.

מסע של מורשת – זה השם שניתן לפעולות ההנצחה, וכוללות בין השאר גם מלגת לוחם המוענקת מדי שנה ל-65 סטודנטים, לוחמים בוגרי יחידות קרביות, שלומדים בטכניון, באורט בראודה, ובאוניברסיטאות בן גוריון ובר אילן.

קבוצת הריצה שהשתתפה במרתון ת"א כללה כ-60 רצים: בני משפחה, חברים, חלק משחקני קבוצת הכדורסל מכבי נדב כרמיאל ויוצאי יחידת אגוז, שנשאו חולצות ועליהן הכיתוב "רצים לזכרו".

האב, אליפז באלוה, סיכם בסיום: "זו היתה חוויה מדהימה ומרגשת לראות כיצד כולם התגייסו לזכור ולהנציח את נדב. אני מודה לכל רצי הקבוצה, רבים מהם תושבי כרמיאל, שהשתתפו במרתון".

האם תמי: "היה מאוד מרגש לראות את כולם רצים עם החולצה לזכרו של נדב. אנו מנציחים את נדב במגוון דרכים והריצה הזאת היא עוד דרך להנצחה. אנו מודים לכל החבר'ה מהצבא, בית הספר, העיר והמשפחה שבאו ותמיד מחבקים ומחזקים אותנו".

פעילות נוספת היא ריצת לילה על שם נדב, המאורגן על ידי תא הסטודנטים של מכללת אורט בראודה. במרוץ הקרוב שצפוי להיערך במהלך השנה, ישנה כוונה לאפשר לכל התושבים להשתתף בתחרות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות