fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רמדה חדרה: המלון הגדול ביותר שייפתח בשנה הקרובה

המלון נחשף לראשונה בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית שנערכה בגני התערוכה
אחת הסוויטות שכבר מוכנות במלון רמדה (צילום: ליאור טורם)
אחת הסוויטות שכבר מוכנות במלון רמדה (צילום: ליאור טורם)

במהלך תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית, שנערכה בשבוע שעבר בגני התערוכה, נחשף לראשונה מלון רמדה חדרה בפני סוכנים, אנשי המקצוע בעולם התיירות והציבור הרחב.

רמדה חדרה צפוי להיות המלון הגדול ביותר שייפתח בישראל בשנה הקרובה. המלון, שיכלול כ~180 סוויטות ויתנשא לגובה 22 קומות, הוצג בתערוכה ע"י  חברת 'לשם תיירות ונופש'. מאחר והחברה נבחרה להיות הזכיינית הבלעדית של רשת ווינדהם העולמית, רשת המלונות הגדולה בעולם, עורר המלון עניין רב בקרב קהילת התיירות המקומית והבינלאומית במהלך התערוכה.

המלון יתפרס על שטח של 16,000 מ"ר ויוקם בו גם מרכז כנסים של כ~1400 מ"ר. בנוסף יכלול המלון מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות ענק שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם תורכי, סאונה פינית, ג'אקוזי, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל.

אחת הסוויטות שכבר מוכנות במלון רמדה (צילום: ליאור טורם)
אחת הסוויטות שכבר מוכנות במלון רמדה (צילום: ליאור טורם)

למלון חוף ים פרטי ובו יהיה מועדון שייט, הדרכה והשכרה של גלשנים, קיאקים, מפרשיות ויתר מקצועות הספורט הימי והדייג. הקומה ה-22 של המלון תוכננה כקומת אירועים, נשפים וכנסים. הקומה המחופה בקירות זכוכית, משקיפה לנוף פנורמי מרהיב לים מהרצליה ועד חיפה וכן למפרץ חדרה.

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית היא האירוע הוותיק והמרכזי של תעשיית התיירות בישראל ונערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל ואל על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל.

משה זנד, בעלים שותף בחברת 'לשם תיירות ונופש' ומנכ"ל המלון החדש: "מלון רמדה חדרה צפוי להיות המלון הגדול ביותר שייפתח בתקופה הקרובה על חוף הים בארץ. המלון  מתאים לאירוח של משפחות בזכות היותו מלון סוויטות אך גם מיועד לאנשי עסקים בזכות אולם הכנסים  רחב הידיים שלו. הקרבה למרכז מחד והימצאותו ממש על קו החוף באזור פסטורלי ומחוץ למרכז תל אביב מאידך, אף מעלים את ערכו בפני אנשים עסקים המגיעים אליו מהארץ או מחו"ל".

המלון נמצא בימים אלה בשלבי בניה אחרונים, הוא ישמש כמלון נופש ועסקים וייפתח כבר במהלך הקיץ הקרוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות