fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב סומסום האהוב חוזר אלינו בחופשת הקיץ

הדמויות האהובות מרחוב סומסום (צילום: באדיבות yes)

חברת yes בשיתוף קבוצת המדיה הופ! משיקות את "קיץ קסומסום" – ערוץ חינמי ייעודי אשר ישדר את התוכן האיכותי של "רחוב סומסום" עם הדמויות האהובות: אריק ובנץ, אלמו, כרובי, מוישה אופניק, עוגיפלצת ועוד. הערוץ המיועד לגילאי 3 עד 7 מופק ומדובב במלואו לעברית, מעניק מענה לילדים ולהורים בזמן חופשת הקיץ ומציע תכנים מהנים ולימודיים תוך התמקדות בהעשרה וצפייה חווייתית.

הערוץ ישדר בין השעות 22:00 – 06:00,  7 ימים בשבוע ויהיה זמין בחינם ללקוחות yes בין התאריכים 1/8 – 30/9 באפיק 88, במקביל תעלה גם קטגוריה חינמית ב- yesVOD עם תכנים נבחרים משידורי הערוץ.

הדמויות האהובות מרחוב סומסום (צילום: באדיבות yes)
הדמויות האהובות מרחוב סומסום (צילום: באדיבות yes)

כל התכנים, כמיטב המסורת של "רחוב סומסום" בערוץ הופ!, נגישים לילדים ובהשתתפות  אמנים ישראלים מובילים ביניהם: דרור קרן, גילה אלמגור, אברהם טל, חוה אלברשטיין, מירה עוואד ואחינועם ניני, קרולינה, דתיה בן דור, טל ברמן, שני כהן, שמואל וילוז'ני, ארקדי דוכין ועוד.

אלונה אבט, מנכ"ל משותף בקבוצה המדיה הופ!: "קיץ קסומסום", כמו כל התכנים של קבוצת המדיה הופ!, משלב בין  מיטב הבידור האיכותי לילדים יחד עם תכנים המסייעים לילדים לרכוש מיומנויות חיוניות הקשורות במישרין למוכנות לבית ספר והצלחה לימודית בעתיד לרבות וויסות עצמי (self-regulation). התכנים מיועדים לצפייה משפחתית ומשקפים באופן אותנטי את חיי הילד והמשפחה בישראל. אנחנו גאים על ההרחבה האיכותית והמבטיחה הזו של שיתוף פעולה מוצלח וארוך שנים עם yes."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות