fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רובין נכסים: עו"ד או הובלה בחינם

החברה הוותיקה בבעלות יגאל רובין משווקת דירות חדשות ויד שנייה באווירה משפחתית. על שוק הנדל"ן אומר רובין: בחצי השנה הקרובה המחירים יעלו בחדרה
באווירה משפחתית. יגאל רובין (צילום: יח"צ)
באווירה משפחתית. יגאל רובין (צילום: יח"צ)

לפני כעשר שנים הקים יגאל רובין את חברת הנדל"ן "רובין נכסים", שמשרדה ממוקם בשכונת ניסן. רובין, תושב חדרה, בן 48, נשוי ואב לשלושה, עוסק גם בהנחיית אירועי העיר חדרה, הוא שופט כדורגל ובבעלותו מועדון שנות ה-60 וכל הזמנים בגן שמואל.

באווירה משפחתית. יגאל רובין (צילום: יח"צ)
באווירה משפחתית. יגאל רובין (צילום: יח"צ)

בהתאם למיקומה של החברה בשכונת ניסן, החברה מתמקדת במיוחד בשכונת ניסן. "אנחנו משווקים את כל שכונת ניסן ושכונת הפארק, וביד שנייה את כל אזור חדרה", מספר רובין. "כרגע סיימנו את כל הפרויקטים שעסקנו בהם, ואנחנו מכינים את העבודה על הפרויקטים החדשים. עקב מצב הנדל"ן והקשיים של הקונים והמוכרים בתחום, חברת רובין נכסים מפנקת את הלקוח בקנייה או במכירה בקבלת עורך דין או בהובלה על חשבונה, לבחירת הלקוח. השירות שלנו הוא מאוד ייחודי, משפחתי, העמלה בגובה העיניים. אפשר להתייעץ איתנו ולקבל שווי ערך דירה ללא תשלום, והכל באהבה".

רובין סבור כי שוק הנדל"ן השתנה בחצי השנה האחרונה. "הקונים יושבים על הגדר ומחכים שיקרה איזה נס מצד מהממשלה _ שהמחירים יירדו, שתתרחש תפנית. נכון להיום המחירים נעצרו, הם לא יורדים, והקונים מאבדים את הכסף על שכר דירה. משקיעים רבים יצאו מהשוק עקב העלאת המס על הדירה השנייה מ~5 ל~8 אחוזים, ואי הוודאות בנוגע לתשלום מס על דירה שלישית, שחוזר לשולחן הדיונים של הממשלה. צריך לזכור שהמשקיעים במדינה מהווים כ~60 אחוז משוק הדירות והבתים. המשכנתה גבוהה ביותר בתקופה הזו, ולצערי, קשה מאוד לזוגות צעירים לרכוש דירה. היום מחיר ממוצע של דירת ארבעה חדרים הוא 1.4 מיליון שקלים. כאיש נדל"ן עם ניסיון רב, אני סבור שהנס שמחכים לו כל אלה שיושבים על הגדר _ לא יקרה. אני גם חושב שבחצי השנה הקרובה המחירים בחדרה יעלו. חדרה בתנופת בנייה מסיבית בכל רחבי העיר".

דוגמאות לנכסים חמים שמוצעים למכירה השבוע ברובין נכסים: חמישה חדרים במגדלי יהודה שבשכונת ניסן ב~1.69 מיליון שקלים, דופלקס חמישה חדרים עם שלוש מרפסות ענקיות בשכונת הפארק ב~1.95 שקלים, קוטג' שישה חדרים כחדש בשכונת הפארק ב~2.27 שקלים, חמישה חדרים חדשה, קומה 20, בשכונת עין הים ב~2.2 מיליון שקלים, קוטג' שישה חדרים בשכונת ניסן ב~2.080 מיליון שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות