fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קנס והרחקה על תנאי לאריק אלפסי על התנועה שסימן לשופט

עלתה לו ביוקר תנועת היד הזאת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

חומות עין שרה נפרצו השבוע, לראשונה מאז 12.12.17 כשהאורחים מעיר היין רשמו ניצחון על החבורה של המאמן אריק אלפסי. ההפסד בישר לספסל הנהרייני על כך שהקבוצה יורדת למקום ה-10 במרחק של ניצחון מהמקום ממנו חוזרים לליגה הלאומית.

אירוע חריג נרשם 20 שניות לסיום המשחק כאשר השופט עומר אסטרון הרחיק את המאמן אלפסי לאחר ויכוח על עבירה שהייתה או לא הייתה והאחרון לא נשאר חייב וקרא לעברו "תתבייש" וסימן לו עם היד את הספרה אפס.

היום (חמישי) גזר בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל קנס בסך 8000 ש"ח והרחקה מחמיש המשחקים על תנאי למשך שנתיים.

עלתה לו ביוקר תנועת היד הזאת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עלתה לו ביוקר תנועת היד הזאת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה הציגה משחק הגנה חלש ונרפה ואפשרו לכתומים מראשל"צ לחגוג מכל בלטה ובסיום הרבע הראשון נהריה מצאה את עצמה בפיגור 29:22. מלך השלשות של האולסטאר הישראלי, קורי וובסטר, לא הצליח לשחזר את היכולת שהביאה לו את התואר ולמזלה של נהריה איגור נסטרנקו הגיע לעבודה, אבל הוא לבד לא הצליח לעצור את ההתקפה הקטלנית של האורחים שעלו ליתרון שיא של 16 נק' 36:52 רגע לפני שזיו בן צבי קבע את תוצאת המחצית 38:52.

במחצית השניה שתי קבוצות התקשרו לייצר נקודות. הספסל של ראשון זכה לקבל עבירה טכנית ונהריה הצליחה לחזור למשחק ולצמק את ההפרש ל-55:48. דווקא כשהמומנטום היה אצלה, גם הספסל של נהריה קיבל עבירה טכנית וראשון חזרה להוביל בדו ספרתי 48:62.

נהריה עדיין לא אמרה נואש ולאט לאט התקרבה לראשון. אלכס יאנג הנהדר צלף שלשה שהורידה ל-71:76 – 4 דקות לסיום, אבל עבירה בלתי ספורטיבית נשרקה לחובתו של וובסטר ועצרה את המומנטום הסגול ועזרה לראשון לשמור על היתרון עד שריקת הסיום.

קלעו לעירוני נהריה: אלכס יאנג 21, איגור נסטרנקו 16, קורי וובסטר 13, יפתח זיו 9, יהונתן שולדבראנד 6, סטו דאגלאס וטיירון נאש 5 כ"א, זיו בן צבי 4.

"אני לא צריך להתנהג ככה", אמר אריק אלפסי בסיום המשחק, אבל לא נשאר חייב לשופטים, "התנצלתי בפני השחקנים ואני מתנצל בפני כולם. צריך לעשות בדק בית באיגוד השופטים. לא יכול להיות שבאים שופטים וחושבים שהם ההצגה וגונבים אותה, זה נראה כל-כך רע. אבל אנחנו שיחקנו רע ולא הגיע לנו לנצח בלי קשר לשופטים. לא פשוט לבוא אחרי 22 יום שאנחנו לא משחקים כדורסל. חסר לנו מישהו שיבוא, ייקח שליטה ויקבל החלטות נכונות יותר אנחנו צריכים להבין את הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים. נצטרך לשנות את הגישה ולהבין שאנחנו נלחמים על החיים שלנו בליגה".

ביום שני 12.3 נהריה תצא למשחק חוץ נגד מכבי אשדוד

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות