fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת אלמוג השיקה את הפרויקט שלה בגבעת הרקפות

השבוע התקיימה ההשקה החגיגית של פרויקט אלמוג inspiration. מנכ"ל החברה יקי אמסלם: "הגענו לקריות אחרי ההצלחה של פרויקט חיפה מערב. המרחק בין חיפה לקריות כבר לא גדול"
יקי אמסלם ואלי דוקורסקי (צילום: רונן ירמיהו)
"בקריות, להבדיל מהמרכז, אין בועת נדל"ן". יקי אמסלם ואלי דוקורסקי (צילום: רונן ירמיהו)

קבוצת אלמוג מנסה לשחזר את ההצלחה הגדולה של פרויקט חיפה מערב גם בקריות והשיקה את פרויקט אלמוג inspiration, שייבנה בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק, יחד עם רעיון קונספט: הקונדיטור דודו אוטמזגין יעצב את המטבחים.

קבוצת אלמוג, שזכתה במכרז להקמת 40 דירות בגבעת הרקפות, ערכה ביום ראשון השבוע השקה חגיגית לפרויקט בהשתתפות מנכ"ל החברה יקי אמסלם, ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, בכירים וידוענים.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים שוורץ~בסנסוף, ייבנה בסטנדרטים גבוהים ויכלול דירות של ארבעה וחמישה חדרים וכן פנטהאוזים מפוארים. המחירים _ החל מ~1.53 מיליון שקלים.

יקי אמסלם ואלי דוקורסקי (צילום: רונן ירמיהו)
"בקריות, להבדיל מהמרכז, אין בועת נדל"ן". יקי אמסלם ואלי דוקורסקי (צילום: רונן ירמיהו)

במגרש זכתה קבוצת אלמוג במסגרת מכרז שהתפרסם לפני כחצי שנה על ידי רשות מקרקעי ישראל לבניית 240 דירות בשכונה החדשה. מנכ"ל החברה יקי אמסלם מסביר, כי הקבוצה החליטה להשקיע בשוק הנדל"ן בקריות אחרי סקר שוק מקיף. "הגענו לקריות אחרי הפרויקט של חיפה מערב ואחרי שהרחבנו את הפעילות בעיר בתחום ההתחדשות העירונית ברחובות יחזקאל וחביבה רייך ובשכונת נווה דוד. המרחק בין חיפה לקריות כבר לא גדול.

"לשמחתי, המינהל שיווק לא מעט מגרשים. סיירתי בגבעת הרקפות, זו הייתה עבודת שטח מקיפה. בדקנו את ההיתכנות הכלכלית של פרויקט כזה, היכן אנשים עובדים ומבלים ומה הם רוצים ומה חשוב להם. מהמחקר שערכנו מתברר, כי תושבי הקריות מאוד רוצים דירה פונקציונלית שתענה על כל צורך שלהם ובעיקר מפרט גבוה כמו מטבח יפה ואיכותי, מרפסת וחדרים מרווחים. הבנו שבצפון הלקוחות רואים את הבית שלהם גם כמקום בילוי חווייתי ולא יוצאים הרבה מהבית. המסקנה העיקרית הייתה שאנשים רוצים שהבית שלהם יהיה ברמה הכי גבוהה שיש, והנתון הזה הנחה אותנו מראשית התכנון. אני צופה שהמעגל הראשון של הקונים יגיע מתוך שכונת גבעת הרקפות, משפרי דיור, והמעגל השני יגיע מכל רחבי הקריות. המיקום של הפרויקט הוא מצוין מכל הבחינות ומול נוף גלילי עוצר נשימה".

אלמוג Inspiration הרקפות
אלמוג Inspiration הרקפות (הדמיית מחשב)

על שוק הדיור אומר אמסלם: "יש רפורמות ארציות וקשה לתכנן פרויקט קדימה, כי דברים משתנים מאוד מהר. בגבעת הרקפות עשינו זאת בזמן שיא, בעיקר במסלולים ירוקים של רישוי, כדי לא להיתקל בביורוקרטיה. הוועדה המקומית מאוד תמכה. יחד עם זאת, בקריות, להבדיל מהמרכז, אין בועת נדל"ן, אלא דווקא ביקוש גבוה וער לצד היצע קטן מאוד.

"המחירים די זהים בהשוואה לשכונות מסוימות במרכז הארץ, כי ערכי הקרקע בגבעת הרקפות לא זולים ומחיר הדירות בהתאם. בסופו של דבר אנחנו מדברים על הערכים והתמורה שאנשים יקבלו, והכי חשוב עבורי זה לתת את הערך הטוב ביותר לכסף".

דוקורסקי: "גבעת הרקפות, מבחינתנו, היא מניית זהב. זוהי השכונה המבוקשת, האטרקטיבית והיפה בקריות. אני בטוח שחברת אלמוג, כמו כל הקבלנים, ישמרו על השכונה כמובילה. אנחנו נאפשר לתושבים שיגיעו לכאן לקבל את איכות החיים הגבוהה ביותר. כרגע בתוכנית שלנו להכשיר שטחים ציבוריים פתוחים יפים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות