fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צוללת סגולה: עירוני נהריה הפסידה 80:91 להפועל תל אביב

עירוני נהריה הפסידה אתמול (ראשון) 80:91 בחוץ להפועל תל אביב. זה היה הפסד שני בתוך 4 ימים לקבוצה של המאמן אריק אלפסי, שרושמת רצף של 5 הפסדים רצופים (3 בחוץ) וירידה למקום התשיעי בטבלה, מרחק של 2 ניצחונות מהמקום ממנו חוזרים לליגה הלאומית.

בנהריה לא עוצמים עיניים ומבינים טוב מאד שאם לא יעשה שינוי קיצוני ביכולת, הקבוצה תהפוך לקבוצת תחתית ותיגרר למאבקי הישרדות. מקורבים לקבוצה כועסים על כך שהמאמן אלפסי נתן את המפתחות לשני רכזים צעירים ולא מנוסים ועל כך שלא נלחמו על הבאת יובל נעימי בתחילת העונה וכעת הקבוצה מתפקדת כצאן ללא רועה.

נהריה יצאה למשחק חוץ שלישי ברציפות, הפעם בדרייב אין נגד הפועל ת"א ושוב חזר על עצמו אותו סיפור. נהריה פתחה טוב את המשחק ואת הרבע הראשון סיימה בפיגור נקודה 29:28. אבל ברבע השני נהריה שוב מצאה את עצמה בפיגור דו ספרתי 49:37 (דקה 17) ובסיום המחצית הראשונה ירדה לחדרי ההלבשה בפיגור 42:53.

צילום: עודד קרני
אלכס יאנג מול רפי מנקו (צילום: עודד קרני)

אחרי השטיפה שקיבלו במחצית, החבורה של אלפסי נראתה יותר טוב בפתיחת המחצית השניה והצליחה לקזז את ההפרש ל-52:58 (דקה 25). למרות השיפור ביכולת, נהריה לא הצליחה לייצר מומנטום והפועל חזרה להוביל בדו ספרתי 59:70 בסיום הרבע השלישי. הפועל דווקא כן הצליחה לייצר מומנטום וריצת 0:9 קבעה יתרון שיא של 20 נק' 59:79 לאדומים (דקה 33). נהריה ניסתה בכל כוחה לחזור למשחק, אבל גם הצליפות מחוץ לקשת לא הצילו אותה ובסיום היא רשמה הפסד נוסף.

קלעו לנהריה: קורי וובסטר 22 (6/8 לשלוש, 5 אס'), אלכס יאנג 14, יהונתן שולדבראנד 13, דנזל ליבינגסטון 11, יפתח זיו 7, איגור נסטרנקו 6, סטו דאגלאס 5, טיירון נאש 2.

אריק אלפסי: "זה לא סוד שאנחנו בתקופה רעה מאוד. הפסדנו לקבוצה חזקות במשחקים האחרונים וזה ערער לנו את הביטחון. היינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים היום, המספרים מראים כמה סלים קלים ספגנו. אנחנו צריכים להתחיל להבין איפה אנחנו בליגה. הליגה עוד ארוכה, אבל אנחנו צריכים להבין שאנחנו נלחמים על החיים שלנו כרגע".

צילום: עודד קרני
סטו דאגלאס מסתער על הכדור (צילום: עודד קרני)

בצד האדום שיחק תומר גינת, שגדל במחלקת הנוער של נהריה ולא קיבל הזדמנות של ממש בקבוצה הבוגרת גם כשהייתה בליגה הלאומית. את ההזדמנות הגדולה קיבל דווקא בעירוני קרית אתא בלאומית ומשם הגיע לליגת העל.

גינת: "נהריה זה מועדון שגדלתי בו וברור שעדיין יש רגשות ואהבה למקום הזה, כשחקן מקצוען צריך לדעת לעשות את ההפרדה ולהתייחס למשחק הזה כמו לכל משחק אחר. תמיד כיף לפגוש את האנשים בנהריה ולהיזכר בימים שלי במועדון אבל ברגע שמתחיל המשחק שוכחים הכל ועושים כל מה שאפשר בשביל לנצח. שמח שאתמול זה הצליח לנו ועבד לטובתנו ואני מאחל לנהריה המון הצלחה בהמשך".

צילום: עודד קרני
תומר גינת בצד האדום (צילום: עודד קרני)

ביום שני 22.1 בשעה 20:00 נהריה תחזור לעין שרה ותאחר את הפועל אילת שמצליחה להתאושש במחזורים האחרונים. המשחק יועבר בשידור משולב בערוץ 56.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות