fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צהרון ב-600 שקל לחודש בלבד

כך על פי מ"מ ראש העיר, טל אליהו, שהכין תוכנית מפורטת בנושא. השבוע נערך דיון ראשון של הוועדה המיוחדת שהוקמה לטפל בהוזלת מחירי הצהרונים
צילום אילוסטרציה: פוטוליה - צהרון
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

כך על פי מ"מ ראש העיר, טל אליהו, שהכין תוכנית מפורטת בנושא. השבוע נערך דיון ראשון של הוועדה המיוחדת שהוקמה לטפל בהוזלת מחירי הצהרונים.

מחאת מחירי הצהרונים בחדרה תופסת תאוצה, והשבוע נערך דיון מיוחד בעירייה, בשיתוף כל הגורמים המקצועיים, בכדי לבחון הצעות שונות להפחתת המחירים. גורם בכיר בעירייה אמר השבוע: "המחירים יוזלו. ראש העיר כבר החליט על כך, וזה מה שיקרה. השאלה איך עושים זאת נכון, ולצורך כך הוקמה הוועדה".

טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)

אחת ההצעות בהן תדון הוועדה תהיה של ממלא מקום ראש העיר, עו"ד טל אליהו, שהניח על שולחנו של ראש העיר הצעה מפורטת לפיה המחירים יכולים לרדת לרמה של 600 שקלים לחודש בלבד, לעומת 950 שקלים כיום.

המפתח על פי אליהו הוא שיתוף הפעולה בין כל הגורמים העירוניים, וגורם אחד שירכז את כל נושא הצהרונים. אליהו העלה את ההצעה בדף הפייסבוק "מחאת מחירי הצהרונים" וכתב: "התוכנית מציעה פתרון להורים עד לשעה חמש אחר הצהריים, והיוזמה הינה בשורה לתושבי העיר. המשימה שלי היא להפוך את התוכנית לחלק בלתי נפרד מהתקציב העירוני".

כיום פועלים בחדרה צהרונים שמופעלים על ידי עמותת "פנאי העיר", והם זכאים להנחות על פי קריטריונים מסוימים, וצהרונים שמופעלים על ידי מתנ"ס גבעת אולגה _ שם ההנחות הן של משרד התמ"ת והנחה נוספת שניתנת על ידי יו"ד אליהו בוסקילה, יו"ר הנהלת המתנ"ס, על פי מבחן של מספר ילדים בצהרונים.

מהעירייה נמסר: "לפני כחודש וחצי ביקש ראש העירייה צביקה גנדלמן  לקיים דיון מקצועי בנושא מחירי הצהרונים. לדיון הוזמנו נבחרי ציבור לצד צוות מקצועי כאשר המוזמנים התבקשו להכין הצעות ותוכניות להוזלת מחירי הצהרונים. הצעתו של ממלא מקום ראש העיר טל אליהו היא אחת מכמה הצעות שהוצגו וייבחנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות