fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל בום בוקס: מה קרה לסטטיק ובן אל?

אנשי השנה במוזיקה היו אמורים להיות המופע המרכזי, אולם בשל בעיה בלוח הזמנים הם עלו לבמה רק לקראת 6 בבוקר ושרו שיר אחד בלבד
אלפי הצעירים בפארק הנחל. הרוב היו מרוצים צילום: עיריית חדרה
אלפי הצעירים בפארק הנחל. הרוב היו מרוצים צילום: עיריית חדרה

מצד אחד, פסטיבל "בום בוקס 3", שנערך במוצאי שבת האחרונה בפארק נחל חדרה, נחל הצלחה גדולה. הפסטיבל, שנחשב לפסטיבל גרוב~פאנק מהגדולים בארץ, המפגיש בין אמנים והרכבים ישראלים ללילה של הופעות. כ-15 אלף צעירים מכל רחבי הארץ הגיעו לחדרה ברכבות, ומתחנת הרכבת בהסעות מאורגנות אל מתחם הפסטיבל.  

פסטיבל "בום בוקס" נמשך עד אור הבוקר, והציע לקהל הנלהב מגוון הופעות היפ הופ, גרוב, פאנק ורוקנרול, בהשתתפות אמנים רבים וביניהם אברהם טל, אליעד, בלקן ביט בוקס, גיא מזיג,  דודו טסה, הדג נחש, התקווה 6, חנן בן ארי, טונה, לוסיל קרו, מוש בן ארי, מרסדס בנד, נצ'י נץ', סולג'יי, סבלימינל, פלד, קוקי לבנה, קותימן, קרולינה, קפה שחור חזק, רד בנד, A-WA.

אלא שדווקא לפני רגע השיא של הערב, או יותר נכון של הבוקר (קרוב לשעה 6 בבוקר), כאשר עלו לבמה הצמד הלוהט במוזיקה הישראלית, סטטיק ובן אל תבורי, נחלו הצעירים אכזבה קשה כאשר השניים שרו שיר אחד בלבד.

אלפי הצעירים בפארק הנחל. הרוב היו מרוצים צילום: עיריית חדרה
אלפי הצעירים בפארק הנחל. הרוב היו מרוצים
צילום: עיריית חדרה

הצופים הנלהבים לא הבינו מה קורה, ובתחילה חשבו שהם יחזרו, אולם כאשר הם ראו שבכך מסתיים האירוע, הם ליוו אותו בשריקות בוז ובאכזבה קשה. אחד הצעירים שהגיע לפסטיבל אמר: "באתי במיוחד בשבילם, וחיכיתי עד 6 בבוקר בשבילם. ואחרי כל זה, הם שרו בקושי שיר אחד. זו ממש בושה וחרפה".

בתחילה השמועות היו על בעיה במערכת ההגברה, אולם ביום רביעי בבוקר, בראיון לגלי צה"ל, הסבירו שני הזמרים הצעירים: "היינו אמורים לעלות לשיר בחמש בבוקר. בגלל שאמנים אחרים לא עמדו בזמנים, והאירוע היה חייב להסתיים בשש בבוקר, העלו אותנו באיחור של שעה ואיפשרו לנו לשיר רק שיר אחד. עם כל הצער, לא היה לנו מה לעשות בנידון".

מהפקת האירוע לא התקבלה תגובה עד לשעת סגירת הגיליון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות