fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשור של הצלחות עם הפנים קדימה לפרויקט כרמים בכפר תבור

קבוצת חנן מור, מחברות הנדל"ן הצומחות בישראל, מפתחת את שכונת כרמים, אחת השכונות בעלות התשתיות והמראות היפים ביותר באזור הגליל התחתון 
יוקרה. פרויקט כרמים (הדמית מחשב)
יוקרה. פרויקט כרמים (הדמית מחשב)

 

קבוצת חנן מור נחשבת לאחת מיזמיות הבניה הנדל"ניות הצומחות בישראל. בעשור האחרון, מאז שהחלה את פעילותה בבורסה, היא זוכה להצלחות רבות, נכנסת לתחומים חדשים, מקימה פרויקטים חדשים ואף זוכה לאמון מצד המשקיעים, כשמניית החברה צמחה במאות אחוזים בשנים האחרונות. בראש החברה עומדים חנן מור ואבי מאור, שמובילים תפיסה לא שגרתית בעולם הנדל"ן, שמסייעת להם להוביל את הקבוצה בדרך אל ההצלחה.

במהלך העשור האחרון החברה לא קפאה על השמרים וראשיה חיפשו הזדמנויות ותחומים חדשים להיכנס אליהם. מחברה יזמית למגורים בלבד היא פיתחה שלושה זרועות של יזמות משולבת – יזמות למגורים, יזמות מניבה וייזום ופיתוח מקרקעין, כחלק מתהליך השבחה של החברה לאורך זמן וכחלק מהרצון להשביח את הערך בפני המשקיעים. כל הפרויקטים של החברה נבחרים בקפידה תחת מענה לסטנדרטים הגבוהים של החברה של חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא. הפרויקטים של החברה נבנים בלוקיישנים הטובים ביותר שניתן להשיג, כך שייצרו חוויית מגורים מושלמת עבור הדיירים, שזוכים לקרבה לנקודות מפתח בעיר, דרכי גישה, נוף עוצר נשימה וכו', ובכל פרויקט נבחר הלוקיישן שיספק את התמורה הטובה ביותר עבור הרוכשים. דוגמא לחדשנות אותה מובילה החברה באה לידי ביטוי בעובדה כי הייתה הראשונה שהביאה לישראל את תקן הבנייה הירוקה, שהיה חותם לכל הפרויקטים שלה ואף הוביל אותה לזכייה בפרסים שונים על כך.

כעת נכנסת החברה לעשור חדש וראשיה פועלים להמשיך את התנופה בייתר שאת. בתקופה הקרובה אתם צפויים להיחשף לפרויקטים חדשים, פורצי דרך שיהוו את יריית הדרך לבניית עיר העתיד בישראל.

פרויקט כרמים. חנן מור (הדמית מחשב)
פרויקט כרמים. חנן מור (הדמית מחשב)

כפר תבור

את שמה העברי אימצו המייסדים, על פי עצתו של מנחם אוסישקין. בעת ביקורו במושבה, בשנת 1903, במסגרת סיורו השני בארץ, התפלא אוסישקין שלמושבה עדיין אין שם עברי. מיד הציע לתושבים לעשות שימוש בשם ההר המרשים והידוע הר תבור שלמרגלותיו היא שוכנת.
המושבה כפר תבור נוסדה על ידי קבוצת בני הדור השני של העלייה הראשונה. בראשית ההתיישבות המשיכו לקרוא למקום ”מסחה” – כשמו של היישוב הערבי הנטוש שבין חורבותיו התיישבו.

בעשור השני של המאה ה-21 עוברת המושבה תנופת פיתוח גדולה מאוד. במרכזה, נבנה מרכז מסחרי חדש בגודל של כ-8,000 מטר רבוע וכן קאנטרי קלאב לשירות תושבי המקום, שיפוץ בניין קופ"ח כללית, הקמת בניין מועצה חדש, הקמת 4 גני ילדים חדשים, הרחבת בית הספר היסודי ביישוב, הקמת מגרשי ספורט חדשים מקורים ומבני ציבור נוספים.

שכונת כרמים וקבוצת חנן מור – החלקה היפה והפסטורלית ביותר בישוב

במציאות העולמית של ריבוי טבעי הולך וגדל, הבאה לביטוי בצורתה הבולטת ביותר בישראל, אנו עדים כיצד הריבוי הטבעי של אוכלוסיית כדור הארץ ותוחלת החיים ההולכת ומתארכת מביאות אותנו לקראת מצב בו הולכים לגור הרבה יותר אנשים ממה שיש היום על כדור הארץ, ואולי כפי שאמרו בעבר, גם יותר ממה שהכדור יכול להכיל. ובדיוק בגלל זה אנחנו צריכים לייצר מידות לקיום שלנו – אנשים צריכים להבין שמערך החיים בו אנו חיים היום הוא לא אפשרי לאורך זמן. לא ניתן לבסס מערך חיים בו אתה קם בבוקר ונוסע להביא את הילד לגן או לבית הספר ואז לנסוע שעות בפקקים לעבודה, לאחר מכן נוסע למרכז קניות על מנת לקנות מצרכים לבית ורק אז לחזור הביתה.

בשכונת כרמים אשר נמצאת בהר תבור, ניתן למצוא חבילה מושלמת ובמקרה נדיר במדינתו הקטנה והצפופה לקבל שטח פסטורלי, מושתת היטב, בעל איזור מסחרי המאפשר תנאי מחייה, עבודה ויצירת חיים. בסוף, הכל נמצא במכלול של בית אמיתי, פרטי, הנותן תנאי חיים משלך, בשקט שלך ובבית משלך.

שכונת כרמים ממוקמת בחלקו הצפוני-מזרחי של כפר תבור, בנקודה הגבוהה ביותר בישוב, עם נוף מרהיב לתבור. השכונה מאכלסת וילות פרטיות, בתים דו משפחתיים, אזור מסחרי, שדרה רחבה וקאנטרי קלאב. גם בניין המועצה ממוקם בשכונה. למעשה, היא הפכה להיות ליבו הפועל החדש של כפר תבור.

השכונה תוכננה על ידי משרד השיכון, מנהל מקרקעי ישראל והמועצה המקומית כפר תבור בהשקעה שאין שניה לה עד היום בגליל. המועצה המקומית כפר תבור מדורגת בציון 8 מתוך 10 בדירוג החברתי-כלכלי וכ-82.3% מהבוגרים בכפר זכאים לתודת בגרות. המתחם מוקם על ידי קבוצת חנן מור במתחם הייחודי – בכרמים, כפר תבור ומציע

101 בתים צמודי קרקע בהתאמה אישית עם תכנון חכם של 5 דגמים שונים המאפשרים הגדלה בעתיד של הבתים. מכל הבתים נשקף נוף מרהיב של נופי הגליל התחתון במחירים נוחים, המאפשרים להגשים את החלום של בית פרטי במושב פסטורלי.

נוף לתבור. פרויקט כרמים (צילום יח"צ)
נוף לתבור. פרויקט כרמים (צילום יח"צ)

קצת מספרים

בפרויקט 'שכונת כרמים' סה"כ 101 יחידות דיור מתוכם כבר נמכרו 60 בתים ומוצעים למכירה עוד 41 יחידות, בעלות אותו הנוף והפסטורליות של הגליל התחתון. בפרויקט יש 5 דגמים של בתים במפלס אחד שטוח של 4-5 חדרים בגדלים שונים ו4 דגמים של 5-7 חדרים בגדלים שונים. לבחירת הלקוח עומדים תשעה דגמים במגוון גדלים. בחודש יולי הושקו שני דגמים חדשים של בתים בעלי 4 ו-5 חדרים שטוחים במפלס אחד.

כל הבתים הם דו משפחתיים צמודי קרקע היושבים על מגרשים של 350-380 מ"ר לבית. החיבור בין הבתים מתבצע במחסן בלבד או עם קורת בטון, כאשר לכל בית יש 4 כיווני אויר ומרחק של 6 מטרים בין הבתים בדו משפחתי. בנוסף יש שני דגמים חדשים שהם דו משפחתי קלאסי עם קיר משותף כפול.

כל לקוח מקבל מוצר מוגמר עד המפתח וכולל בתוכו שתי חניות פרטיות, שבילים מרוצפים, אדמה גננית בכל הגינה כולל ברזי מים ונקודת גז למנגל.

יוקרה. פרויקט כרמים (הדמית מחשב)
יוקרה. פרויקט כרמים (הדמית מחשב)

בתוך הבית: דלת כניסה של חברת רב בריח מעוצבת, דלתות פנים של חברת תבור, מטבח מלא של חברת סמל או נגר בשם הרשקו מכפר קיש, הכנות למזגנים בכל החדרים כולל ממ"ד, פרגולה במשטח המרוצף בגינה לבחירה מאלומניום או עץ, הכנה למערכת קולנוע ביתית בסלון, ריצוף, כלים סניטריים לבחירה מאחד משלושת הספקים הבאים: טופולסקי, אלוני וחסון. תוכלו לערוך שינויים פנימיים במבנה הבית ללא הגבלה כל עוד לא הוזזו קירות ועמודים תומכים ולעצב את הבית כרצונו.

בכל הבתים משולמים מלוא אחוזי הבנייה עד 175 מ"ר וכל הבתים מגיעים עם הכנה של תשתית לבניית קומה שנייה בבתים החד מפלסיים. בשלביה הראשונים של השכונה נכנסו לגור בה כבר 27 משפחות ראשונות ומאושרות שהצטרפו להצלחה. מבחינת הפיתוח בשכונה כל הכבישים והמדרכות סלולים ומבוצע גינון בשלבים סופיים, והבית בעצם מוכן תוך שנה עד שנה וחצי למסירה ללקוח. הקבלן המבצע שבונה את כל הבתים בפרויקט הוא ארקדי קליימן. הבנייה מתחילה רק לאחר קבלת היתר בנייה כאשר הלקוח בוחר מגרש ואת הדגם אותו הוא רוצה לבנות באותו מגרש.

קבוצת חנן מור עורכת מבצע מיוחד, "Black December", ל2 מגרשים צמודי קרקע במחירים מיוחדים לחודש ימים בלבד לפרטים * 8707 או כנסו לאתר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות