fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין אסרה שימוש בנכסיה עד הבחירות המקומיות

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

עיריית קרית מוצקין החליטה כי עד לבחירות המקומיות לא יוכל אף מתמודד לראשות העיר או סיעה המתמודדת למועצת העיר, לעשות שימוש בנכסי העירייה לצרכים פוליטיים.

נושא השימוש בנכסי העירייה וחברת המתנ"סים בעיר עלה בעקבות פנייתה של סיעה המתמודדת למועצת העיר להיכל התיאטרון העירוני. אותה סיעה ביקשה לשכור את המקום לסדרה של מפגשים שיערכו לפני הבחירות המקומיות בחודש אוקטובר הקרוב, אולם נענתה בשלילה שכן מדיניות המתנ"ס היא שלא לאפשר פעילות פוליטית במבנים שלו.

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי (צילום: יח"צ)
אין רשות להשתמש במבנים ציבוריים. ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי (צילום: יח"צ)

בישיבת המועצה טען פדידה כי מהמידע שיש ברשותו, מתכוונים ראש העירייה חיים צורי ואחרים, לעשות שימוש במבנים ששייכים לעירייה. לדבריו, לאף אחד אין רשות להשתמש במבנים אלו בתקופת הבחירות ודבר זה יצור שוויון בין כל המועמדים. עם זאת, על פי חוק, ביום הבחירות עצמו יוצבו במבני העירייה וחברת המתנ"סים קלפיות לשימוש הבוחרים.

היו"ר בהתנדבות של חברת המתנ"סים העירונית, עומר זוהר, הודיע לחברי המועצה כי חברת המתנ"סים כבר קיבלה החלטה גורפת שלא לאפשר שימוש לצרכים פוליטיים במבנים שלה ברחבי העיר, כולל היכל התיאטרון. ההצעה התקבלה על דעתם של כל חברי המועצה וזה מחייב כעת את כל המתמודדים והסיעות להגביר את חוגי הבית שהם עורכים בקרב התושבים.

מועצת העיר גם אישרה את ההצעה למנות את זוהר למשנה לראש העירייה. מדובר בתואר בלבד שאין בו שכר או תנאים. זוהר מסר "התואר אינו משפיע על הרצון לעשות דברים לטובת העיר. כעת יש לי קצת יותר זמן פנוי שאנצל אותו לטובת העיר וככל שאוכל לתרום לעיר, כך אעשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות