fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק תחלק שקיות מזון לכלבים

הכלב קפיץ (צילום באדיבות עמותת גלבוע)
הכלב קפיץ (צילום באדיבות עמותת גלבוע)

המחלקה הווטרינרית של קרית ביאליק יצאה למבצע אכיפה ומדי בוקר נערכים סיורים יזומים של עובדי המחלקה ברחובות העיר בכדי לבחון מקרוב את ציות בעלי הכלבים לחוק העזר המחייב לטייל עם כלבם קשור לרצועה.

המבצע יצא לדרך והוא פועל בשיטת "המקל והגזר", כאשר תושב המטייל עם כלבו ללא רצועה יקבל התראה או קנס מידי ואילו תושב שימצא מטייל עם כלבו קשור לרצועה יקבל שקית מזון קטנה לכלב.

הכלב קפיץ (צילום באדיבות עמותת גלבוע)
אילוסטרציה (צילום באדיבות עמותת גלבוע)

המבצע החל לפני מספר ימים בשכונת גבעת הרקפות בעיר ויתפרש בהמשך לשאר השכונות בעיר. הבוקר עובדי המחלקה הווטרינרית שמחו לגלות כי כל תושבי הגבעה מצייתים לחוק ומטיילים על כלביהם קשורים לרצועה. כל שקיות המזון הוענקו לתושבים המרוצים.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי:" קרית ביאליק משקיעה משאבים רבים בשיפור איכות חיי התושבים בעיר. מאז החלה אכיפת חוק השוטטות עם בעלי החיים, התושבים זוכים למדרכות נקיות יותר ללא צואת כלבים ולתחושת ביטחון. אנו נמשיך לעשות למען תושבי העיר ורווחתם. אני מודה לצוות המחלקה הווטרינרית על היוזמה המבורכת והתוצאות המרשימות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות