fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא עלתה לפיינל פור

עירוני עזריאלי קרית אתא גברה ביום רביעי בביתה על הפועל כפר סבא 72:83 והבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל. הבשורה הטובה – הרכז ליאור ליפשיץ נתן הצגה. ביום שלישי תארח אתא את עירוני רעננה
פארין (בלבן) צפוי לשתף פעולה עם מילר בעונה הקרובה (צילום: מיכה פישנזון)
פארין (בלבן) צפוי לשתף פעולה עם מילר בעונה הקרובה (צילום: מיכה פישנזון)

כמעט עונה שלמה חיכו בעירוני עזריאלי קרית אתא לתצוגות הכדורסל של הרכז ליאור ליפשיץ. אתמול זה קרה. הרכז, שהגיע לאתא כהבטחה גדולה עם רקורד מוצלח, איכזב עד עכשיו, אבל אתמול, במשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה נגד הפועל כפר סבא, הוא סיפק את הסחורה והוביל את חבריו לניצחון חשוב מאוד 72:83.

סדרת רבע גמר הפלייאוף מול כפר סבא הייתה קשה מאוד. משך שניים וחצי משחקים כפר סבא הפתיעה ונתנה פייט אדיר לקרית אתא העדיפה. גם ביום רביעי, במשחק האחרון והמכריע, כפר סבא הייתה במשחק עד אמצע הרבע השלישי. כשהורידה פיגור של 10 נקודות לארבע נקודות בלבד – 55:59 לקרית אתא. בשלב הזה חניכיו של יוסי בונן מקרית אתא עשו ריצה של 2:11 ועלו ליתרון 57:70. מזה כפר סבא לא יכלה לצאת. בהמשך אתא הגדילה את יתרונה – 64:81 כשנותרו פחות מ-5 דקות לסיום המשחק. בשלב הזה כפר סבא הרימה ידיים ועירוני עזריאלי קרית אתא ניצחה בצדק 72:83.

הקפטן סיימון פארין הפגין משחק מצוין עם 22 נקודות, בתוכן ארבע שלשות משמונה זריקות. תומר גינת, שהיה חלש מאוד במחצית הראשונה, נתן הצגה בחצי השני וסיים את המשחק עם הממוצעים העונתיים שלו – 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, וכאמור ליפשיץ הפגין יכולת שיא העונה, שהתבטאה בעיקר בריכוז מצוין של המשחק, ביחד עם 12 נקודות, כולל שלוש שלשות משש זריקות, בנוסף חמש חטיפות שני אסיסטים ושני ריבאונדים. גל חלמיש הצטיין במשחק ההגנה, אך בהתקפה היה פחות יעיל עם 3 נקודות בלבד.

הזרים ג'וליאן מילס וג'ויינר דאליס, שהיו גיבורי המשחק השני בסדרה שנערך בכפר סבא, היו הפעם רחוקים מאוד מאותה יכולת, בעיקר מילס שקלע 6 נק' בלבד, לעומת 35 במשחק הקודם, ולמרות זאת אתא ניצחה בצורה משכנעת. זה אומר שיש כאן קבוצה בריאה שיכולה להמשיך להתקדם לגמר הפלייאוף.

למעלה מ-700 אוהדים הגיעו למשחק. שחקני הקבוצה בחרו לחגוג את הניצחון עם הגרעין "הקשה" של האוהדים – האולטראס שעודדו את הקבוצה מהשנייה הראשונה ועד סיום המשחק.

ביום שלישי תיפתח סדרת חצי הגמר. אתא תארח את עירוני רעננה, שהדהימה את הפועל באר שבע, כשניצחה בסדרת רבע הגמר 1:2. משחק הגומלין בין השתיים יתקיים ביום שישי הבא ברעננה ואם יהיה צורך יתקיים משחק שלישי ומכריע בקרית אתא כעבור שלושה ימים.

 

 הקפטן הוביל את הקבוצה לניצחון החשוב. סיימון פארין צילום: אדריאן הרבשטיין
הקפטן הוביל את הקבוצה לניצחון החשוב. סיימון פארין צילום: אדריאן הרבשטיין

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות