fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני עזריאלי קרית אתא ניצלה מהדחה מהפלייאוף

ניצחון ביום ראשון (אתמול) בכפר סבא 91:87, לאחר הארכה, הציל לקרית אתא את העונה. אחרי  שנוצחה בביתה בשבוע שעבר ברבע גמר הפלייאוף קרית אתא נשארה בחיים בזכות הצגה גדולה של הזרים. ביום רביעי יתקיים בקרית אתא משחק שלישי ומכריע
משחק ענק – 34 נק', 13 ריב', 5 אס'. ג'וליאן מילס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
משחק ענק – 34 נק', 13 ריב', 5 אס'. ג'וליאן מילס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אחרי שנוצחה בביתה על ידי הפועל כפר סבא במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף, יצאה עירוני עזריאלי קרית אתא ביום ראשון למשחק גומלין בכפר סבא בידיעה שהפסד ידיח אותה מהמשך הדרך. זו הייתה יכולה להיות סנסציה אדירה, שכן אתא סיימה את העונה הסדירה במקום השני בליגה, בעוד כפר סבא, קבוצה בינונית, סיימה במקום השביעי בלבד.

חניכיו של יוסי בונן לא היו רחוקים גם הפעם מהפסד, כאשר שלוש שניות לסיום המשחק, במצב של 78:77 לקרית אתא ניתנה לכפר סבא הזדמנות לנצח בשתי זריקות מקו העונשין, למזלה של אתא כפר סבא החטיאה את הכדור השני והמשחק הסתיים בשוויון 78:78. חמש דקות הארכה נפתחו ביתרון של המקומיים, אבל מפיגור 79:83, עשתה אתא ריצת 6:0 ועלתה ליתרון 85:83 אותו הגדילה עד הסיום 91:87.

 משחק גדול – 26 נק', 17 ריב'. ג'ויינר דאליס  (ילום: אדריאן הרבשטיין)

משחק גדול – 26 נק', 17 ריב'. ג'ויינר דאליס

זה היה קשה מאוד, אבל אתא הפגינה המון נחישות ומשחק הקרבה ונהנתה מיום ענק של שני הזרים, במיוחד ג'וליאן מילס שקלע 34 נקודות, קלט 13 ריבאונדים ומסר חמישה אסיסטים. האיש הגדול ג'ויינר דאליס קלע 26 נקודות וקלט 17 כדורים חוזרים. משמע, השניים קלעו במשחק 60 נקודות, שני שלישי מהכמות הכללית של הקבוצה. במשחק הראשון קלעו השניים פחות מחצי, מילס 16 ודאליס 12. זה מסביר את הניצחון החשוב.

המתאזרחים סיימון פארין, ביום מינורי למדי וג'ורדן לואיס – חלש במיוחד, לא תרמו הרבה, ויכולת חלשה של כל הישראלים, כולל, תומר גינת, שעשה המון טעויות ברבע האחרון, כמעט גרמו להפסד של אתא במשחק. גינת התעורר בהארכה לפני שיצא בחמש עבירות.

קלעו לאתא: מילס 34, דאליס 26, גינת 15, פארין 11, ליאור ליפשיץ 3 וגל חלמיש 2.

ביום רביעי ייפגשו שתי הקבוצות למשחק שלישי ומכריע בקרית אתא. הקבוצה המנצחת תעלה לחצי גמר הפלייאוף, המפסידה תסיים את העונה. באופן מוזר הביתיות לא אמורה להוות יתרון, שכן הסטטיסטיקה מראה באופן ברור ומוחלט שבכל משחקי העונה בין שתי הקבוצות ניצחה הקבוצה האורחת. כך בסיבוב הראשון של הליגה הסדירה כאשר קרית אתא ניצחה בכפר סבא 74:63. בגומלין של הליגה הסדירה ניצחה כפר סבא בקרית אתא 63:60. במשחק הראשון של הפלייאוף, שנערך בשלישי שעבר בקרית אתא כפר סבא ניצחה 70:68 וכאמור אתמול ניצחה אתא בכפר סבא 91:87.

משחק ענק – 34 נק', 13 ריב', 5 אס'. ג'וליאן מילס  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
משחק ענק – 34 נק', 13 ריב', 5 אס'. ג'וליאן מילס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות