fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספר הצמרת איציק כרסנטי נכנס לבית האח הגדול

איציק כרסנטי יוצא מחירות לעבדות? (צילום: עצמי)
איציק כרסנטי יוצא מחירות לעבדות? (צילום: עצמי)

ספר הצמרת והאושיה החיפאית איציק כרסנטי נכנס הערב (מוצ"ש) לבית האח הגדול במסגרת כניסתם של הדיירים החדשים, אשר צפויים לטרוף את הקלפים. כרסנטי, בן 46, גרוש פעמיים ואב לארבעה ילדים, הוא דמות צבעונית מאוד. הוא ידוע כאחד שאומר את כל אשר על ליבו בלי לזרוק חשבון.

עם לקוחותיו של כרסנטי, במספרתו שדרות מוריה על הכרמל, נמנות נשות האלפיון העליון של חיפה. הוא ידוע כאחד המומחים הגדולים בארץ לגוני הבלונד ולתסרוקות מיוחדות. לפני כשנתיים השתתף בתוכנית הריאליטי השנונה של הערוץ הראשון "בואו לאכול איתי" על פי פורמט בריטי, כשבכל יום משתתף אחר בישל ארוחה לארבעה סועדים שאינו מכיר. כרסנטי ידוע באהבתו הרבה לקולינריה, בישול, יופי ואסתטיקה. בעמוד הפייסבוק שלו, הוא מנדב מתכונים לגולשים ומשתף בתמונות של מטעמים שהוא מכין.

איציק כרסנטי יוצא מחירות לעבדות? (צילום: עצמי)
מחירות לעבדות? איציק כרסנטי (צילום: עצמי)

במהלך השבוע הודיע כרסנטי ללקוחותיו שביקשו לקבוע תור, שהוא אישית ייעדר מהמספרה במשך כחודש, אך הצוות המסור ישמח לקבל את הפונות.

ב-20 בינואר העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, וכך כתב: "חיזרו אחריי באופן אינטנסיבי שאכנס לבית האח הגדול, שלחו לי תחקירניות, טלפונים, היה ברור לי שאני לא נכנס לבית המשוגעים, כי אם אני מחפש אשפוז מרצון יש את שערי מנשה או את אברבנל. היה ברור לי שהביב שופכין הזה לא בשבילי ובטח לא החשיפה. כשאתה צופה בבית האח הגדול נגלה בפניך בית כלא עם אסופת אנשים מרקעים שונים, חלקם קשים מאוד, שמתפוצצים אחד על השני ללא הרף. תאמינו לי ששי-חי הכי נורמלי שם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות