fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורטאי השנה 2018: עדן בן בסט

מעניקים את הגביע לעדן בן בסט (צילום: דורון גולן)
עובד ניר ורון נגרי, מייסדי ובעלי רשת המקומונים, הכוללת את 'הד הקריות', מעניקים את הגביע לעדן בן בסט (צילום: דורון גולן)

קפטן הפועל חיפה נכנס השבוע לרשימה מכובדת מאוד של שחקני כדורגל מהאזור שהוכתרו בעבר כספורטאי השנה של 'הד הקריות'. השבוע הוכתר בן בסט לספורטאי השנה לשנת 2018 וקיבל גביע מיוחד מידי עובד ניר ורון נגרי, מייסדי ובעלי רשת המקומונים, הכוללת את 'הד הקריות'. בן בסט: "מחמיא לי מאוד – כבוד גדול". ראו ראיון בעמוד המקביל

מעניקים את הגביע לעדן בן בסט (צילום: דורון גולן)
עובד ניר ורון נגרי, מייסדי ובעלי רשת המקומונים, הכוללת את 'הד הקריות', מעניקים את הגביע לעדן בן בסט (צילום: דורון גולן)

בשל אילוצים, בתוכם המונדיאל, לא יתקיים הפעם טקס ספורטאי השנה המסורתי של 'הד הקריות', אבל המסורת נשמרת. 'הד הקריות' בחר את הספורטאים בענפי הספורט השונים, כמו בכל שנה, ובתואר ספורטאי השנה לשנת 2018 הוכתר קפטן הפועל חיפה בכדורגל עדן בן בסט. "כיף ממש, מאוד מחמיא לי. כתושב הקריות אני יודע כמה העיתון הזה נפוץ וקוראים אותו, לכן כבוד גדול מאוד". כך התבטא בן בסט בראיון מיוחד ל'הד הקריות' לרגל הכתרתו.

בטקס שנערך השבוע במערכת 'הד הקריות' העניקו עובד ניר ורון נגרי, מייסדי ובעלי רשת המקומונים, הכוללת את 'הד הקריות', גביע מיוחד, דומה לגביע העולמי, שיוענק ביום ראשון בתום משחק גמר המונדיאל.

בן בסט עבר עונה מטורפת, רכבת הרים של פסגות עם שערי ניצחון ושערים שהביאו הרבה נקודות להפועל חיפה וגם תקופות די ארוכות בהן נעדר בגלל פציעות. רגע השיא כמובן היה הנפת גביע המדינה. בשורה התחתונה, הפועל חיפה סיימה עונה גדולה, הטובה ביותר מאז עונת האליפות לפני כמעט 20 שנה, עם גביע המדינה ומקום רביעי בליגת העל. לבן בסט היה חלק גדול בהצלחה. 14 שערים הוא כבש במהלך העונה: 12 בליגה, אחד בגביע ואחד בגביע הטוטו. ארבעה משחקים הוא הכריע בשערי ניצחון, בארבעה משחקים בהם סיימה הפועל בתיקו, מול שלוש הגדולות, בן בסט כבש שישה שערים. משחק השיא היה בטדי מול בית"ר ירושלים, שהסתיים בתיקו 3:3, הוא  כבש את כל השערים, השלישי בדקות הסיום בבעיטה חופשית לחיבורים. במשחק מול האלופה בטוטו טרנר, במהלך הליגה הסדירה, כבש בן בסט שער יתרון בפתיחה, המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 1:1. משחק נוסף מול באר שבע בטרנר, בשלב הפלייאוף, הסתיים בתיקו 2:2, בן בסט כבש את הראשון. גם מכבי ת"א חטפה צמד מהקפטן של הפועל במשחק פלייאוף, שהתקיים בסמי עופר. מכבי ת"א הובילה 2:0, בן בסט כבש צמד תוך שלוש דקות: 87 ו-90 ושלח את הצהובים הביתה מתוסכלים.

מנהיג, ווינר, קפטן אמיתי

אבל מעבר לשערים הרבים, הבישולים והמעורבות שלו במהלכים החשובים, לבן בסט יש הרבה מניות בהצלחה הגדולה של הקבוצה, בגלל היותו מנהיג, ווינר, קפטן אמיתי. החיבור המצוין עם החברים לקבוצה, הקשר המיוחד עם מאמן והחיבור הנפלא עם קהל האוהדים, מסבירים למה עדן בן בסט הוא שחקן כל כך חשוב לקבוצה. ייאמר לזכותו של הבעלים יואב כץ שהוא הבין את הערך הסגולי של בן בסט ושמח להחזיר אותו הביתה, לקבוצת האם.

בנוסף לבן בסט הוכתרו עוד 24 ספורטאים, מאמנים, מנהלים ושופט וגם שש קבוצות, שתיים בוגרות וארבע קבוצות ילדים ונוער. ראו רשימה ותמונות של הנבחרים בעמודים הבאים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות