fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפס עם עשרים שתילי מריחואנה בביתו וטען בבית משפט: הכמות לצריכה עצמית

נגד הצעיר הוגש כתב אישום ולפיו הוא הסב שני חדרים בביתו בקרית ביאליק למעבדה לגידול מריחואנה. מרשו: הוא נקלע למשבר רגשי
גידול מריחואנה בבית (צילום: דוברות המשטרה)
גידול מריחואנה בבית (צילום: דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בקריות שחרר למעצר בית צעיר בן 27 שהוגש נגדו כתב אישום לאחר שהמשטרה פשטה על דירתו ומצאה בה מעבדה לגידול מריחואנה וכן עשרים שתילים של מריחואנה באורך של חצי מטר כל אחד ובמשקל כולל של שבעה וחצי ק"ג.

נגד הצעיר הוגש כתב אישום ולפיו הוא הסב שני חדרים בביתו בקרית ביאליק למעבדה לגידול מריחואנה ובנוסף לשתילים נתפסו ברשותו קופסה שבה היו עוד עשרות שתילים וכן 262 גרם של מריחלואנה בארון במטבח. נגד הצעיר הוגש כתב אישום בעבירות של גידול, יצור והכנת סם מסוכן וכן החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. על פי ההלכה המשפטית  הקיימת, ביקשה התביעה לעצור אותו עד תום ההליכים אולם עורך דינו של הנאשם, עו"ד יניב ברוך, הגיש בקשה לבית משפט השלום בקריות לשחרר את הנאשם למעצר בית.

עו"ד יניב ברוך (צילום: רפאל צלמים)
עו"ד יניב ברוך (צילום: רפאל צלמים)

עו"ד ברוך טען בפני השופטת, לובנה שלאעטה חלאילה, כי הנאשם נקלע למשבר רגשי שהוביל אותו לצרוך סמים וכי השתילים שגידל היו לצריכה עצמית בלבד. עו"ד ברוך הציע כי הנאשם ישלח למעצר בית אצל קרובי משפחתו ויחובר לאזיק אלקטרוני שיתריע אם יחרוג מתחום מעצר הבית. כאמונים על מעצר הבית של הנאשם הביעו קרובי משפחתו את הסכמתם לשמור עליו בכל עת ולהודיע למשטרה אם יפר את תנאי מעצר הבית.

התביעה התנגדה לכך אולם השופטת כתבה בהחלטתה כי מעצר הבית הינו חלופה שפוגעת פחות בחירותו של הנאשם, לאור העובדה שאין לו עבר פלילי בתחום הסמים, ויש להעדיפה על פני המשך מעצרו ולכן הורתה לשחררו למעצר בית בערבות עצמית וצד ג'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות