fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: שתי נשים ברביעייה הראשונה של יוני שטבון

הרביעיה של שטבון צילום ליאור יוסף
הרביעיה של שטבון צילום ליאור יוסף

 

מועמד לראשות עיריית נתניה יוני שטבון וחבר המועצה הרצל קרן, הציגו את הרביעייה הראשונה לרשימה למועצת העיר. אגב, לרשימה טרם נבחר שם.  שתי ברביעייה הראשונה  תעמודנה: חברת מועצת העיר עו"ד ענת לביא- אזולאי וליאורה לוי.

הרביעיה של שטבון צילום ליאור יוסף
מימין לשמאל: לביא – אזולאי, שטבון, לוי וקרן  (צילום: ליאור יוסף)

עו"ד לביא-אזולאי, בת 44 נשואה ואם לשניים, בעלת משרד לעורכי דין בו מועסקות רק נשים.  בתפקידה הציבורי שימשה כיו"ר וועדת ההנחות בארנונה וכיום היא משמשת כיו"ר ועדת הביקורת באופוזיציה: "עכשיו יש לנו אלטרנטיבה מצוינת וראויה. כאשר הכרתי את יוני באופן אישי, גיליתי אדם עם לב גדול, איש שיחה ומנהיג עם חזון. יחד נרענן את העיר".

לוי בת 35 גרושה אם לשתיים נולדה פריז, מהנדסת תוכנה ובעלת תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים. התנדבה בפרויקט פר"ח כחונכת והשתתפה במיזם 'חיבור' המקדם שיתופי פעולה בין הטכניון לבין MIT בבוסטון: "יש לנו עיר מדהימה וכחברת מועצה אני רוצה להפוך אותה לעיר שפונה לעתיד, ומהווה מקום מגורים אטרקטיבי לאוכלוסייה הצעירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות