fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשק יום הדין

ארה"ב 2015: יותר מ-500 מיליון כלי נשק על 300 מיליון תושבים, כמעט פי שניים נשקים לכל תושב. במצב עניינים שכזה, הטבח הבא הוא רק שאלה של זמן
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

בארצות הברית לקח זמן עד שהאסימון נפל בנושא הפיגוע הרצחני בקליפורניה, שבו זוג מוסלמי צעיר רצח 14 בני אדם ופצע 30 נוספים. נקודת המוצא הייתה טירוף רגעי, סכסוך בעבודה וסירוב להאמין שדעא"ש שלח את זרועו הארוכה והגיע לתוך ארצות הברית, כשהוא עובר במסלול עוקף מודיעין והאזנות סתר, ושולח את רוחו הרעה והשטנית פנימה, לתוך לב התרבות האמריקנית.

השיטה היא אותה שיטה שקיימת היום באירועי הדקירה בארץ – שטיפת מוח מאסיבית ברשתות החברתיות עד כדי כך, שכל צעיר בעל נטייה כזאת או אחרת, יכול להיות מושפע ולבצע דקירה או פיגוע ירי, דבר שקל מאוד בארצות הברית, שבה כמות הנשק ברחובות עולה על כמות התושבים.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

 

באמריקה, שבה נשק אוטומטי נמכר בחנויות כמו שקונים זוג נעליים, יש היום, בהערכה זהירה, יותר מ-500 מיליון כלי נשק על 300 מיליון תושבים, כמעט פי שניים נשקים לכל תושב. במצב עניינים שכזה, הטבח הבא הוא רק שאלה של זמן.

הנשיא אובמה ניסה לשים הגבלות על מכירת נשק ונכשל. הילרי קלינטון, אם תיבחר לנשיאה, זה יהיה מבחנה הגדול, לנקות את הרחובות מנשק מיותר, שהיום הזמינות שלו מאפשרת הפעלת אנשים מרחוק באמצעות לוחמה פסיכולוגית, שקשה להתגבר עליה. כל עוד לא יהיה פיקוח על מכירת הנשק בארצות הברית, הסכנה הפנימית תלך ותגבר. בכלל, צודק שר הביטחון משה יעלון, שאומר לאמריקאים את האמת בפנים: אתם ישנים ולא לוקחים צד, בזמן שדעא"ש רץ קדימה כל הזמן ואינו שוקט על שמריו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות