fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפטרה הצעירה מכרמיאל שנפצעה אנושות בתאונת הדרכים

זירת התאונה
צילום דוברות מדא

צעירה בת 21 שהייתה מעורבת בתאונת הדרכים לפנות בוקר בכרמיאל נפטרה מפצעיה.

זירת התאונה
צילום דוברות מדא

הפצועה, תושבת כרמיאל טופלה בתחילה בחדר הלם שבחדר המיון ומאז הבוקר במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל שם נאבקו הצוותים על הצלת חייה, כאשר היא מונשמת ומורדמת וסובלת מחבלת ראש משמעותית ופגיעה רב מערכתית.
במצבם של שני הפצועים האחרים לא חל שינוי.

מפרטים ראשונים של חקירת התאונה עולה כי הארבעה יצאו מבילוי משותף בפאב, הנמצא בסמוך לכביש העוקף והמתינו לטרמפ. נהג הרכב בן 31, עצר והעלה אותם לרכבו. כעבור דקות אחדות סטה ממסלולו והתנגש בבטון של עמוד תאורה והרכב החל להתלקח.

הבוקר (ראשון) הודיעו בהנהלת בית הספר אורט, שאחד מהפצועים הוא תלמיד בבית ספרם,  והפצועים האחרים בוגרים של המוסד.

המורים קראו לתלמידים להגיע לבית הספר על אף השביתה הצפויה.

באגרת  שנשלחה להורים נכתב: "כפי שחלקכם בוודאי שמע בתקשורת, בלילה שבין שישי לשבת אירעה תאונת דרכים נוראית ובה נפגעו שניים מבוגרי בית הספר וכן תלמיד משכבת י"ב שלנו באורח קשה מאוד. צוות בית הספר נערך כדי לתמוך בתלמידי שכבת י"ב ובתלמידים נוספים שיזדקקו לאוזן קשבת ולתמיכה רגשית.

למרות השביתה הצפויה מחר בחטיבה העליונה (בחטיבת הביניים יתקיימו לימודים!) אנו מזמינים את תלמידי שכבת י"ב להגיע מחר בשעה 10:00 לבית הספר, כדי לשוחח, לשתף ולקבל תמיכה מהחברים ומצוות בית הספר, במידת הצורך. המפגש יתקיים למרות השביתה הצפויה מחר. תלמידים משכבות י' וי"א שזקוקים אף הם לסיוע ותמיכה מוזמנים גם הם להגיע לבית הספר ולהשתתף במפגש עם יועצות בית הספר.
במהלך השבוע נמשיך ללוות את המשפחות את הפצועים ואת תלמידי בית הספר ונגיש עזרה לכל פונה. בהזדמנות זו נציין כי יש לשים לב לתגובותיהם של הילדים בבית, כגון: פחדים, קושי להירדם, קושי להישאר לבד, מיחושים שונים, בכי וכעס. אלו תגובות נורמאליות לאירוע מעין זה והן הולכות ונחלשות עם הזמן. חשוב לאפשר לילדים לשוחח על הכל מבלי להביע עמדה או שיפוט.
במידה וילדכם קרוב במידה כזו או אחרת לנפגעים בתאונה (שכן, חבר של אח/אחות, רקדנים בפרחי כרמיאל) נודה לכם אם תעדכנו את מחנך/ת הכתה.
בכל מקרה של דאגה או שאלה מחנכי הכיתות ויועצות השכבה עומדים לרשותכם. אנו מתפללים לשלומם של הפצועים ומחזקים את המשפחות."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות