fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצרו שני חשודים בניסיון החיסול בשבת בקרית ים

זה קרה בשבת אחר הצהריים סמוך לפיצוצייה. שישה מעורבים תקפו במכות ובדקירות גבר כבן 30. האירוע תועד במצלמות אבטחה. החשודים אינם משתפים פעולה עם החוקרים
פיצוציית IN &OUT. צילום: דורון גולן
פיצוציית IN &OUT. צילום: דורון גולן

בשבת אחר הצהריים פרצה קטטה בין כמה מעורבים, כולם מוכרים למשטרה, במהלכה נדקר גבר כבן 30 פעמים רבות. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם. האירוע תועד במצלמת אבטחה וזהות המעורבים ידועה למשטרה.

מחקירת המשטרה עולה, כי הקטטה פרצה בפיצוציית IN &OUT בשדרות ירושלים. בסרט הווידיאו נראה הקורבן מנסה להימלט מהתוקפים אל מגרש החנייה בחלק האחורי של הפיצוצייה, אולם הוא מועד ונופל לרצפה. בסרטון נראים לפחות לפחות שישה חשודים כשהם מכים אותו ולפחות שניים מהם שדוקרים אותו פעמים רבות, בכל חלקי גופו. אחד החשודים אף נראה בסרט הווידיאו כשהוא מכסה את פניו בחולצתו ומאיים באלה על עוברי אורח לבל יתערבו. מיד לאחר מכן הם נמלטים מהמקום ומשאירים את הקורבן מתבוסס בדמו.

בבית החולים רמב"ם הצליחו הרופאים לייצב את מצבו של הפצוע, ומצבו מוגדר כעת קשה אך יציב. עד רגע כתיבת שורות אלו לא ניתן לגבות את עדותו עקב מצבו הרפואי.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף, ועל פניו נראה כי במקרה זה לפחות אמורה החקירה להסתיים במהרה והחשודים יועמדו לדין.

ביום שני השבוע עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בניסיון הרצח. השניים, בן 30 ובן 18, נעצרו במחסום משטרתי בעכו, אולם הם אינם משתפים פעולה עם החוקרים.

לבקשת המשטרה, הטיל בית משפט השלום קריות צו איסור פרסום על החקירה. את סרט הווידיאו, שהופץ במהלך השבוע בכל אמצעי המדיה כינה בית המשפט "סוסים שברחו". כרגע, על אף שחוקרי היחידה המרכזית יודעים מי המעורבים בניסיון הרצח, הם טרם הצליחו ללכוד את כולם.

ניסיון רצח זה מצטרף לשורה ארוכה של חיסולים וניסיונות חיסול שאירעו בשנה האחרונה. בתחילת השנה התפוצץ מטען חבלה ברכב בו נסעו שלושה צעירים, סמוך לבית הספר אורים בקרית ים. מהפיצוץ נהרג חן איפרגן, 24, מקרית ים. שניים אחרים שהיו איתו ברכב נפצעו. כמו כן התגלה מטען חבלה מתחת למכוניתו של עבריין מוכר, שניצל כבר ניסיונות חיסול בעבר.

בתיקי החקירה הנערמים ביחידה המרכזית יש שורה ארוכה של אירועים פליליים חמורים שאירעו בקריות אולם החוקרים טרם הצליחו לרשום פריצת דרך מרשימה ולהביא לידי הגשת כתב אישום נגד המעורבים, על אף שבמרבית המקרים הם מוכרים היטב.

פיצוציית IN &OUT. צילום: דורון גולן
פיצוציית IN &OUT. צילום: דורון גולן

הפצוע פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם שם הצליחו הרופאים לייצב אותו. השבוע נמסר מבית החולים כי מצבו מוגדר קשה אך יציב. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף ועל פניו נראה כי במקרה זה לפחות אמורה החקירה להסתיים במהרה והחשודים יועמדו לדין. ביום שני השבוע הצליחה המשטרה לעצור שני חשודים במעורבות בניסיון הרצח. השניים, בן 30 ובן 18, נעצרו במחסום משטרתי בעכו אולם הם אינם משתפים פעולה עם חוקרי המשטרה. עד רגע כתיבת שורות אלו לא ניתן לגבות את עדותו של הקורבן עקב מצבו הרפואי.

לבקשת המשטרה הטיל בית משפט השלום קריות צו איסור פרסום על החקירה, אולם את סרט הוידאו שכבר הופץ בכל אמצעי המדיה כינה בית המשפט "סוסים שברחו". כרגע, על אף שחוקרי היחידה המרכזית יודעים מי המעורבים בניסיון הרצח, הם טרם הצליחו ללכוד את כולם.

ניסיון רצח זה מצטרף לשורה ארוכה של חיסולים וניסיונות חיסול שאירעו בשנה האחרונה שנפתחה בזעזוע כשמטען חבלה התפוצץ ברכב בו נסעו שלושה צעירים סמוך לבית ספר "אורים" בקרית ים בשבוע שעבר. מהפיצוץ נהרג חן איפרגן, 24, מקרית ים, ושניים אחרים שהיו איתו ברכב נפצעו. כמו כן התגלה מטען חבלה מתחת למכוניתו של עבריין מוכר מקרית ים, שניצל כבר ניסיונות חיסול בעבר. בתיקי החקירה הנערמים ביחידה המרכזית של המשטרה יש שורה ארוכה של אירועים פליליים חמורים שאירעו בקריות אולם החוקרים טרם הצליחו לרשום פריצת דרך מרשימה ולהביא לידי הגשת כתב אישום נגד המעורבים, על אף שבמרבית המקרים הם מוכרים היטב.

בקריות פועלות נכון להיום, שתי כנופיות מרכזיות שעוסקות בעיקר בסחיטת דמי חסות והפצת סמים קשים כגון הרואין וקוקאין. בחודשים האחרונים נרשמה פעילות גם של כנופיות ממקומות אחרים שמנסות לקחת נתח בפעילות הפלילית בקריות ושמו של מיכאל מור נקשר לכמה מקרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות