fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמחקה תלונה בגין איומים נגד בכיר בעיריית חדרה

מנהל אגף אכיפה ובטחון בעירייה התלונן כי בכיר איים עליו בשל אזהרה שספג על שלט בחירות. אותו בכיר התנצל והתלונה בוטלה
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

בכיר בעיריית חדרה איים השבוע על פקחית עירייה שהגיעה לתת לו אזהרה. האזהרה נועדה להתריע על שלט בחירות של הבכיר, המועמד למועצת העיר. הבכיר לא הסכים לקבל את האזהרה ואיים על הפקחית שיפגע בה. לאחר מכן התקשר למנהל אגף אכיפה וביטחון בעירייה, איתן כהן ואיים עליו בכך שידקור אותו.

משטרת ישראל אישרה כי כהן הגיש תלונה בנדון. "הוגשה התלונה במשטרה ונפתחה חקירה. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה לפרט מעבר לכך", נמסר מהמשטרה. מעיריית חדרה נמסר כי העניין נמצא בטיפול המשטרה והם מנועים מלהגיב. בהמשך התנצל אותו בכיר, והתלונה בוטלה.

טרם תקופת הבחירות עדכנה עיריית חדרה את הרשימות והסיעות בעיר לגבי ההנחיות לאכיפת שילוט בחירות בהתאם לחוק הבחירות (דרכי תעמולה). הובהר כי נגד נציגים ששלטיהם יעברו על ההנחיות יינקטו סנקציות כגון מתן דוחות או הסרת השילוט. נציגי ציבור אחדים מתלוננים שאכיפת שילוט הבחירות לא נעשית באופן הגון ושווה לכל המתמודדים וכי לא הוקצו די שטחים ייעודיים להצבת שלטים ברחבי העיר. כמו כן, לאחרונה הושחתו שלטים של מועמדים לראשות ולמועצה מהסיעות השונות.

קרן אידלזון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות