fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון ענק להפועל חדרה

כובש השער סלים עמאש, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
כובש השער סלים עמאש, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

הפועל חדרה תזכור היטב את המשחק האחרון כאחד מהניצחונות ההיסטורים של הקבוצה על הפועל קטמון שהגדילה את הפער מהמקום השלישי לארבע נקודות ונותרו שלושה משחקים לסיום העונה. החדרתיים ידעו לפני המשחק מול קטמון כי לאחר ארבע תוצאות תיקו ברציפות, רק ניצחון יוביל את הקבוצה למקום השני במיוחד כשהיריבה של חדרה, הפועל ראשון לציון סיימה בתיקו מול הפועל תל אביב.

החגיגה של חדרה לאחר הניצחון הייתה גדולה. במשך דקות ארוכות רקדו שחקני הקבוצה מול הקהל הביתי הגדול שהגיע למשחק. הקבוצה של ניסו אביטן תוכל להבטיח רשמית את העלייה כבר במשחק הבא כאשר תצא למשחק חוץ מול ראשון לציון ובמקרה של ניצחון, חדרה תחזור לליגה הראשונה לאחר 29 שנים. ראש העירייה, צביקה גנדלמן, שמלווה את הקבוצה במשחקים, ביקש מהשחקנים לשמור על ריכוז עד הבטחה סופית לעלייה בליגה. "אנחנו מבינים שאנחנו רגע מהיסטוריה, וזה הזמן שלנו להמשיך באותו קצב ולא להוריד את הרגל מהגז", אמרו במועדון.

כובש השער סלים עמאש, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
כובש השער סלים עמאש, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

על אף שהיו ביתרון מספרי מהדקה ה-11 על אף הרחקתו של אורי פסו, הכחולים התקשו למצוא את השער ורק בחצי השני אחרי לחץ גדול, החניכים של אביטן באו על שכרם, כשסלים עמאש בדקה ה-67 כבש מתוך הרחבה. המארחת לא הסתפקה ביתרון המינימלי והמשיכה ללחוץ, כשגם שער נוסף וחוקי של עמאש נפסל על ידי איתן שמואלביץ', אחרי החלטה לא נכונה של הקוון.

חדרה לא מצאה את השני רק בשל יכולת פשוט אדירה של ברק לוי בשער האורחת, שהציל כמה שערים בטוחים, אך בסיום אביטן וקבוצתו הסתפקו בניצחון קטן-גדול בדרך להגשמת המטרה. מאמן חדרה, ניסו אביטן, אמר בסיום: "זו הרגשה טובה, עבדנו קשה בעיקר בפן המנטלי. זה צעד משמעותי, אבל זה עדיין לא גמור, יש עוד שלושה מחזורים ונצטרך להשלים את העבודה. ברור שיש לחץ, כמובן שמתסכל שפסלו לנו שער, אך הכל בסדר והראש כבר במשחק הבא. העוצמה של המועדון זה לא שחקן כזה או אחר, אנחנו יודעים לעשות התאמות, גם כשיש חיסורים".

חלוץ הקבוצה, אוהד קדוסי, הוסיף: "המטרה הראשונה שלנו הייתה להישאר בליגה, אחר כך להגיע לפלייאוף העליון וכעת העלייה. עונה מדהימה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות