fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מהיכן התקציב להופעה של אייל גולן עבור עובדי העירייה?

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג יערוך ערב הוקרה לעובדי העירייה עם הופעה של אייל גולן, ללא ידיעתה של יו"ר ועד העובדים רותי נחום
אייל גולן
אייל גולן (צילום: שרון רביבו)

 

ראש עיריית נהרה ז'קי סבג יערוך  מחר (שלישי) לעובדי העירייה אירוע הוקרה עם הופעה גדולה של הזמר אייל גולן באיצטדיון עין שרה וללא ידיעת יו"ר הועד רותי נחום.
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

יודעי דבר מסרו השבוע כי המהלך נועד לעקוף את נחום שגם לא זכתה לתקציב 'ועד העובדים' שהעירייה אמורה להעביר לה בהתאם לחוק  בסכום של כ-50 אלף שקלים. יצוין כי העירייה  גם לא העבירה תקציבים  אלו בשנתיים האחרונות.

לאחרונה, בחג החנוכה, העירייה לא השתתפה במימון שי צנוע של ממתקים עבור עובדי העירייה, בטענה שאין בידה את התקציב.  אז מאיפה התקציב להופעה של אייל גולן? לא ברור. בעיריית נהריה התעלמו משאלה זו מהיכן נלקח התקציב. יצוין כי דמי הועד שנגבים מעובדי העירייה נקבעים לפי אחוז מהכנסה.
הופעה של אייל גולן מוערכת כיום ב-150 אלף שקלים. ביקורת נוספת נשמעה כי מכל הזמרים בעולם בחרו דוקא את גולן שהופיע השנה בנהריה מספר פעמים.
על ההזמנה לערב העובדים חתומה מנהלת משאבי האנוש רחל ברק וכך נכתב: "ראש העירייה יזם ערב לגמלאי ועובדי העירייה עם בני/ בנות זוגם, עם מופע של אייל גולן הינכם מתבקשים להודיע למנהל האישי האם הינכם מתכוונים להשתתף. אנו מאחלים לכם הנאה מלאה".
רותי נחום מצביעה בקלפי
רותי נחום (צילום: עצמי)

יו"ר ועד העובדים רותי נחום מסרה בתגובה: "אני מברכת על כל אירוע שהעירייה יוזמת לרווחת עובדיה בכלל ועל האירוע הזה בפרט. בדיוק באותה מידה שבה אברך את הרשות לו היתה משתתפת בכל יוזמה של וועד העובדים הכרוכה בסבסוד כזה או אחר.

"לצערי הרב, במהלך השלוש האחרונות כל פנייה שלי להשתתפות אירוע כזה או אחר מסורבת באופן עקבי, בתואנות שונות. למרות ועל אף שבספר התקציב השנתי שמאושר על ידי מועצת העיר יש תקצוב לפעילות הוועד. ובכל זאת כולי תקווה שבשנת 2016 נפתח דף חדש. פניי תמיד לשיתופי פעולה".

מעיריית נהריה נמסר: "עובדי עיריית נהריה הינם עובדים מסורים אשר זכאים, בדומה לכל ארגון, להוקרת תודה ולערב גיבוש. על כן יזם ראש העיר את האירוע הזה. אין קשר לדברים הנרמזים בכתבה ואין אנו מתכוונים להגיב להם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות