fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משכורתו של הרב דרוקמן הביאה למהומה במועצה הדתית בקרית מוצקין

הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן
הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן

שוב סוערות הרוחות במועצה הדתית בקרית מוצקין ושוב מוצא הרב הראשי של העיר, הרב דוד דרוקמן, את עצמו במרכז הסערה, לאחר שגזבר המועצה הבטיח לראש המועצה הדתית כי הוא מתכוון "למרר" את חייו של ראש המועצה.

הסערה התורנית החלה בישיבה האחרונה של המועצה הדתית עת העלה הגזבר, שמעון כהן, את נושא כהונתו של הרב דרוקמן על סדר יומה של המועצה. כהן רצה לדעת עד מתי יקבל הרב דרוקמן משכורת מהמועצה הדתית שכן הרב דרוקמן הגיע לגיל 70.

הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן
הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן

במכתב שהוציא השבוע יו"ר המועצה הדתית, טל ביטון, הוא כותב: "לצערי הרב בחר גזבר המועצה לצאת בהתקפה חסרת תקדים כלפי שאני "דו פרצופי" כלשונו ומשתף פעולה עם הרב ואני נותן לגיטימציה להשמיץ אותו ושהוא הולך מעתה "למרר לי את החיים" כלשונו". ביטון הוסיף במכתבו לחברי המועצה כי אין בדרישתם לרב דרוקמן שום פגיעה כי אם בקשה לגיטימית להתנהלות תקינה של רב עיר.

הרב דרוקמן: "לא עניינם של חברי המועצה לדון בעניינו של רב עיר. אני מתנצל שלא הגבתי ביתר חריפות על המועצה הדתית שברצף של כמה ישיבות שמו של הרב עולה על המוקד. חבל מאוד שעד היום לא הפנימו מה מעמדו של רב עיר שצריך לפקח על המועצה הדתית ולא ההיפך".

שמעון כהן מסר השבוע כי מעמדו של הרב דרוקמן עלה במהלך כמה ישיבות ולדבריו "היות ואני הגזבר אני צריך לפקח על המשכורות. אני לא רוצה לחתום על משכורת כשהבנאדם צריך להיות בפנסיה. אין לי כלום נגד הרב דרוקמן, אני רק רוצה לדעת מה לעשות מבחינה חוקית".

השבוע נפתרה שאלת משכורתו של הרב דרוקמן לאחר שהיועץ המשפטי של המשרד לענייני דת הודיע למועצה הדתית כי הרב דרוקמן יכול להמשיך לכהן כרב עיר עד גיל 75.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות