fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרוץ הלילה של נהריה

מרוץ הלילה של נהריה, צילום שאטרסטוק
מרוץ הלילה של נהריה, צילום שאטרסטוק

מרוץ הלילה של נהריה יתקיים זה השנה החמישית, בחול המועד סוכות, בהנחיית מירי נבו ובהשתתפות ענת הראל, שתחמם את הרצים לקראת הזינוק ואחרי המרוץ. אלפי רצים ימלאו את שדרות הגעתון והטיילת. השנה, לצד המרוץ יתקיים בשדרות הגעתון גם פסטיבל "URBANAHRIYA" ששיאו בתום המרוץ בהופעה של סטפן.
המרוץ, מאורגן על ידי עיריית נהריה, כולל שלושה מקצים תחרותיים לכל הרמות: 3 ק"מ, 5 ק"מ ו- 10 ק"מ. המרוץ יוזנק ביום חמישי,(29.8) החל מהשעה 20:00 בערב, משדרות הגעתון בסמוך לכיכר העירייה ויעבור בטיילת הצפונית והדרומית בעיר. כחלק מחוויית המרוץ ייהנו המשתתפים מריצה במסלולים מישוריים ומדודים,  לאורך המרוץ וגם בסופו ילוו את הרצים עשרות דמויות שטח זוהרות ומרהיבות, אמני רחוב, פסלים אנושיים, מופע אש מרהיב, נגני רחוב, קיר גרפיטי ענק ועוד הפתעות. לזוכים במקומות הראשונים יוענק על ידי ראש העיר פרסים יקרי ערך.
במרוץ ישתתפו קבוצות ריצה מיוחדות, ביניהן כ- 120 לוחמי אש למען חללי מבצע צוק איתן, קבוצת שוטרים של כ- 200  רצים ובנוסף, חיילים מוזמנים להגיע למרוץ ולהירשם בחינם.

מרוץ הלילה של נהריה, צילום שאטרסטוק
מרוץ הלילה של נהריה, צילום שאטרסטוק

פסטיבל "URBANAHRIYA" יתקיים ביום המרוץ החל מ- 18.00 בערב, עם הצגה מוזיקלית, מופעי מחול, חימום עם ענת הראל, הופעה של קבוצת שקטק והמופע המרכזי של סטפן בתום המרוץ.

מרוץ נהריה הפך למסורת  ביוזמתו של צעיר העיר ומאמן הריצה תומר כהן. "אני שמח לשתף פעולה זו השנה החמישית עם עיריית נהריה והעומד בראשה, במטרה לשים גם השנה את נהריה על מפת המרוצים האיכותיים בישראל. כרץ, שחי ונושם את עולם הריצה, חשוב לי שיחד עם העירייה ואיגוד האתלטיקה נייצר אירוע איכותי, מוקפד וחוויתי עבור הרצים. כיף לראות שמשנה לשנה כמות הרצים באירוע הולכת וגדלה והמרוץ מהווה עבור רבים סיבה טובה להתחיל לרוץ ולשמור על כושר ואורח חיים בריא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות