מפכ"ל המשטרה אל מול האמל"ח הרב שנתפס במבצע נוצה: "מלאכת מחשבת של תחבולה ותעוזה"

לפני זמן קצר הגיע מפכ"ל המשטרה למטה מחוז צפון, שם קיבל סקירה ממפקד המחוז אודות הפעלתו המורכבת של הסוכן וכן הוצגו לו מאות פרטי האמל"ח שנתפסו בתחומי המחוז בתקופה האחרונה.* *רב ניצב דני לוי -מפכ"ל המשטרה* "מבצע 'הנוצה' שנחשף הבוקר הוא עדות לנחישות ולעוצמה של משטרת ישראל. בשנה האחרונה אנו מנהלים מערכה רב-זירתית נגד ארגוני הפשע, ובמבצע זה הוכחנו שוב כי ידנו הארוכה תגיע לכל עבריין . הפעלת הסוכן המכונה "הנוצה" תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ושימוש ב'שוברי שוויון' מודיעיניים, היא מלאכת מחשבת של תחבולה ותעוזה. לא מדובר רק במעצרים, אלא בפירוק שיטתי של התשתיות הכלכליות והלוגיסטיות המזינות את האלימות ברחובותינו. המסר לאותם עבריינים, הוא חד וברור: בזמן שאתם מתכננים את הפשע הבא, אנחנו כבר נמצאים בתוך שולחן העבודה שלכם. אני מבקש להביע הערכה עמוקה למפקד מחוז צפון, ניצב מאיר אליהו, וללוחמי היחידה המרכזית (ימ"ר) צפון, ללוחמי מג"ב והמשמר הלאומי שפעלו בחודשים האחרונים בצללים, בנחישות ובסבלנות אין קץ. תודתי נתונה למאות השוטרים, לוחמי הימ"מ, מג"ב והמשמר הלאומי, שפעלו הבוקר בתיאום מושלם ובמקצועיות ללא פשרות. משטרת ישראל תמשיך להפעיל את כל הכלים העומדים גלויים וסמויים כאחד כדי לנקות את הרחובות מכלי נשק לא חוקיים ולהבטיח שכל אזרח נורמטיבי יוכל לחיות בביטחון ובשלווה.

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות