fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: בית המשפט ביטל הדחת חבר מועצת העיר עו"ד יוסי ברדא 

מעיריית מעלות נמסר: "היעדרותו של יוסי ברדא מישיבות מועצת העיר, והאם ראוי ש"נוכחותו" תהיה הגעה ל- 5 דקות, תיבחן על ידי הציבור"
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין

בית המשפט המחוזי בחיפה  ביטל את הדחתו של חבר מועצת העיר מעלות תרשיחא עו"ד יוסי ברדא. הדיון התקיים היום (רביעי) בעתירה שהגיש ברדא כנגד הדחתו ממועצת העיר. לפני שבועיים הודיע ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט  לברדא  על הדחתו כיוון שלא השתתף בשלוש ישיבות. ברדא לא ויתר והגיש עתירה מנהלית וטען כי באחת הישיבות הציג אישור מחלה.

עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין

השופט מנחם רניאל קיבל את  עתירתו של ברדא וטען כי אישור המחלה שהגיש על הישיבה השלישית תקף. מנגד טענה בעיריית מעלות בדיון שגם בישיבה הרביעית ברדא לא השתתף והציגו פרוטוקול בו נכתב כי ברדא לא היה נוכח אך עורכי דינו של ברדא הציגו את סרטון הישיבה בו רואים את ברדא נוכח אך יצא במהלכה. השופט אמר כי מכתב ההתרעה שבוחבוט הוציא לברדא לאחר הישיבה  הרביעית התבסס על הפרוטוקול שאינו משקף את המציאות.

 השופט כתב בפסק הדין כי הציע לצדדים  לסיים את הדיון בעתירה בדרך המביאה בחשבון את כל העובדות.  המשיבים לעתירה בוחבוט ועיריית מעלות הסכימו לביטול הודעת הדחתו של ברדא  כחבר במועצת העיר. המשיב השלישי לעתירה: שמעון ביטון  שהיה צפוי להיכנס במקום ברדא למועצת העיר, הסכים לכך שההדחה צריכה להתבטל.  ברדא ויתר על הוצאות העתירה.

אין קיפוח במעלות תרשיחא. שלמה בוחבוט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שלמה בוחבוט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ברדא: "החלטתי לוותר על הוצאות העתירה  בסכום של 30 אלף שקלים למרות שמדובר בסכום גבוה מאד שיוצא מכיסי הפרטי, כיוון שאיני רוצה להשית הוצאות נוספות על הקופה הציבורית. אמשיך לקיים כחבר מועצה לפי החלטת בית המשפט למען התושבים וזאת למרות הניסיונות הנואשים להדיח אותי ואני שמח שהצדק יצא לאור".

מעיריית מעלות נמסר: "היעדרותו של יוסי ברדא מישיבות מועצת העיר, והאם ראוי ש"נוכחותו" תהיה הגעה ל- 5 דקות, תיבחן על ידי הציבור".
לאחר החלטת בית המשפט הודיע חבר מועצת העיר נחלי טנוס כי בכוונתו לדרוש מבוחבוט תשלום מכיסו על הוצאות המשפט של העירייה. טנוס: "מאחר ומדובר במרדף פוליטי אישי באמצעות יועץ משפטי חיצוני ששולם מכספי ציבור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות