fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: רותי נחום בדרך לרשימתו של רונן מרלי

נחום, יו"ר ועד עובדי העירייה לשעבר, נמצאת בחופשה ללא תשלום ועדיין מנהלת מאבק משפטי מול עיריית נהריה. נחום: "אעשה כל מאמץ כדי שההנהגה הנוכחית תוחלף בהנהגה איכותית וחזקה"
רותי נחום. (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

האם עובדת עיריית נהריה ויו"ר ועד העובדים לשעבר רותי נחום חוצה את הקווים ועוברת למגרש הפוליטי? נחום, היא פעילה מרכזית במטה של המועמד לראשות העירייה אל"מ (מיל') רונן מרלי.

נחום תצא  לחופשה ללא תשלום מעבודתה בעירייה ותיקח חלק במטה הבחירות באופן גלוי.
במטה מרלי ניטש קרב פוליטי על המשבצת הנשית. ההערכות הן שהמקום משוריין לאישה ממפלגת העבודה וכי יש מועמדות רלוונטיות. בבנק השמות, על אף שאינה חברת מפלגת העבודה, נמצא גם שמה של נחום, אשת אמונה של ח"כ שלי יחימוביץ.

רותי נחום. קליק עם יחימוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
רותי נחום (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בבחירות להסתדרות העובדים לפני שנה, נחום התמודדה על תפקיד יו"ר המרחב בגליל המערבי מול היו"ר המכהן אשר שמואלי מטעם רשימתה של יחימוביץ. על תפקיד יו"ר נעמ"ת במרחב התמודדה חברת מועצת העיר שרית מולכו, המוצבת במקום הרביעי ברשימת מרלי.
נחום עדיין מנהלת קרב משפטי  הנוגע להעסקתה בעיריית נהריה. היא טוענת להתנכלויות בזמן שנבחרה ליו"ר ועד העובדים. בשנת 2016 הגישה עתירה לבית הדין לעבודה לאור החלטה של עיריית נהריה לפטרה ולגשת למכרז לתפקיד אותו היא מאיישת כתקציבאית אגף החינוך. נחום מגייסת כספים במימון המונים להמשך מאבקה המשפטי.

אין חרדה קיומית
נחום מסרה בתגובה: "החלטתי לצאת לחופשה ללא תשלום ולעזור לרונן מרלי לזכות בראשות עיריית נהריה. לאחר התלבטויות לא פשוטות ולאחר בדיקות מעמיקות שלי, במשך השנתיים האחרונות, המקום ברשימתו של רונן אינו הדבר החשוב מבחינתי אלא תרומתי לנהריה לאחר הבחירות המכריעות הללו. אני זו שעמדתי בתוקף על כך שאופיע באחד המקומות האחרונים ברשימה. אין ולא הייתה לי שום כוונה להיות במקום ריאלי. הרכבת הרשימה היא עניינו של רונן בלבד ואני מניחה שהוא יפרסמה בבוא העת.
"ברור שמבחינתי סבג הוא לא אופציה. כיום, אני כבר לא בחרדות קיומיות כמו שהייתי כמפרנסת יחידה לחמישה ילדים קטנים. תודה לאל, ילדיי כבר בוגרים, שלושה נשואים, ושניים חיילים קרביים והם כבר לא תחת חסותי. אני מייצגת את כל עובדי העירייה לדורותיהם, כי הגיע הזמן שהציבור יידע ויוקיר את העבודה הקשה שכולנו מבצעים, כל אחד בתחומו בתנאים כמעט בלתי אפשריים. אני יוצאת לשליחות ציבורית בתקופת הבחירות ואעשה כל מאמץ כדי שההנהגה הנוכחית תוחלף בהנהגה איכותית וחזקה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות