fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין מרוצה מאוד מחילוף הזרים

במהלך החגים החליטה מכבי קרית מוצקין לשחרר את הזר דשון פרימן ובמקומו הגיע חאבייר קרטר. בקבוצה מרוצים מאוד מקרטר ומקווים לרוץ איתו גבוה
דשון פרימן – אאוט צילום: איסר רביץ
דשון פרימן – אאוט צילום: איסר רביץ

עוד לפני שהליגה הלאומית בכדורסל יצאה לדרך החליט מאמן מכבי קרית מוצקין רועי פרל לשלוח הביתה את הזר דשון פרימן. במקומו הובא חאבייר קרטר. פרימן התחבב על שחקני הקבוצה, אך מבחינתו של פרל הוא לא סיפק את הסחורה ולא הפגין עוצמה באזור הצבע.

מחליפו חאבייר קרטר, בן 27, מתנשא לגובה 2.03 שיחק בעונה שעברה בארגנטינה, בה קלע 13 נקודות למשחק וקלט 8 ריבאונדים. קרטר משחק בעמדות 4-5, ובמוצקין מדגישים כי מדובר בשחקן רב גוני עם יכולת קליעה מצוינת. בשורה התחתונה, בקבוצה מרוצים מאוד מהשינוי שעשו ובטוחים שעם קרטר הקבוצה תהיה הרבה יותר חזקה.

 

 

דשון פרימן – אאוט  צילום: איסר רביץ
דשון פרימן – אאוט צילום: איסר רביץ

 

חאבייר קרטר – אין  צילום: מכבי מוצקין
חאבייר קרטר – אין צילום: מכבי מוצקין

בינתיים מוצקין ממשיכה להתאמן במרץ לקראת פתיחת העונה, אם כי השביתה של מנהלת הליגה עשויה לדחות את פתיחת המשחקים. במוצקין מברכים על ההחלטה לצאת למאבק בנושא מספר הקבוצות שיעלו לליגת העל בתום העונה ומקווים שהמאבק יישא פרי ותתקבל החלטה להעלות שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל, כבר בתום העונה הקרובה.

ואולם על פי הנהלת מוצקין גם בנושאים נוספים יש מחלוקת וגם עליהם מתנהל מאבק, למשל בנושא שידורי הטלוויזיה. הנהלות הקבוצות דורשות יותר סיקור ובד בבד דורשות תקציבים מהכנסות השידורים. מה שלא היה עד היום.

אם הליגה תצא לדרך במועדה, יום שלישי הקרוב, מכבי קרית מוצקין תצא למשחק חוץ נגד מכבי רעננה. אגב רעננה הפתיעה כשעלתה לגמר טורניר קבוצות הליגה הלאומית, שהתקיים בשבועות האחרונים. משחק הגמר התקיים אתמול (חמישי) לאחר סגירת הגיליון. רעננה שיחקה בגמר נגד עירוני קרית אתא.

שבוע אחרי מחזור הפתיחה תקיים מוצקין שני משחקים, תחילה ביום ראשון 14.10 בבית נגד הפועל חיפה, במסגרת משחקי המחזור השני של הליגה, וביום רביעי תארח בהיכל גושן, במסגרת משחקי גביע המדינה, את הפועל אילת מליגת העל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות