fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: מועמד לראשות העירייה חשוד שהיכה את אשתו

אלימות (צילום אילוסטרציה )
(צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה )

מועמד לראשות אחת העיריות בקריות נחקר בחשד שתקף והיכה את אשתו בסוף השבוע שעבר על רקע מחלוקת שהתעוררה ביניהם. המועמד טוען כי התלונה נגדו הוגשה על רקע פוליטי שנוגע לבחירות.

שמו של המועמד אסור בפרסום מאחר ולא הובא לדיון בבית משפט. מהפרטים הידועים עד כה עולה כי האירוע התרחש ביום שישי בעת שהמועמד ואשתו שהו בביתם. בין השניים התעוררו חילוקי דעות שבמהלכם, כך על פי החשד, תקף והיכה אותה. האישה הגישה תלונה למשטרה והבעל נחקר במחלק עבירות במשפחה. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

מדובר במועמד אשר נמצא בעיצומו של מסע בחירות שבו הוא משקיע כספים רבים מכיסו הפרטי ועל פי מקורבים למועמד, התעוררו בינו לבין אשתו חילוקי דעות על השימוש בכסף המשפחתי למטרה פוליטית. מקורות שמקורבים למטה הבחירות שלו יודעים לספר כי בשבועות האחרונים כמעט ולא בוצעה פעילות לקדם את מועמדותו ולמעשה מסע הבחירות נמצא כרגע במצב של עצירה מוחלטת.

בשיחה עם "הד הקריות" מסר אותו מעמד "לבינתיים אני עצרתי את הכל אבל זה יימשך אני מאמין. יש לנו איזו בעייה כלשהי אישית שאמורה להיפתר".

בהתייחסו לתלונה שהוגשה על ידי אשתו מסר המועמד: "זה נכון, זה שווא, זה תלונת שווא. חזרתי הביתה והכל בסדר. זה הכל על רקע פוליטי, אבל הכל בסדר". הוא הוסיף "אני בן אדם נקי והקריה היא בית בשבילי. זה על רקע פוליטי, חד משמעית. אני מקווה לפתור את הבעיה הזו בצורה יפה".

בשבוע הבא אמור להתקיים בבית המשפט דיון בעיניינו ולדבריו הוא מנסה להקדים זאת ככל האפשר על מנת להותיר את המקרה מאחוריו. יצויין כי על פי מקורבים למועמד, ההתמודדות על תפקיד ראש העירייה גובה ממנו וממשפחתו מחיר כבד של עומס נפשי וכלכלי מה שמוסיף על העומס שמוטל על מועמד במערכת בחירות. במידה ואכן יואשם או יורשע המועמד בעבירה של אלימות נגד אשתו, הכתם הציבורי-מוסרי ימנע ממנו כל אפשרות להמשיך מערכת הבחירות. כבר בשלב זה, על אף חזקת החפות העומדת לו, מבחינה ציבורית הוא נמצא בבעייה קשה וכדי להמשיך את מערכת הבחירות שלו הוא חייב לנקות את שמו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות