fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוכרים בריאים

ביוזמה ייחודית יצא צוות הפיזיותרפיה של כללית במעלות במסגרת שבוע הפעילות הגופנית העולמי לחנויות קניון צים ונתן הדרכה פרטנית לעובדי החנויות
צוות מכון הפיזיותרפיה בקניון צים
צוות הפיזיותרפיה של כללית במעלות במסגרת שבוע הפעילות הגופנית העולמי

 

לכבוד שבוע הפעילות הגופנית פשט צוות מכון הפיזיותרפיה של כללית במעלות: רוחי חורי – מנהל המכון, הפיזיותרפיסטים – דוידה שמילוביץ, איהאב נאסר, רנין שופאני וענת טוטיאן – מנהלת המשרד במכון, על החנויות בקניון צים.

הם חלפו בין החנויות ונתנו לבעלי החנויות המופתעים הסבר כיצד ליצור לעובדים סביבת עבודה נכונה מבחינה ארגונמית ולהכין עמדות מכירה מותאמות, במטרה למזער נזקים גופניים לצוות המוכרים. במקביל לכל אחד מהעובדים בחנויות ניתנה הדרכה פרטנית על תפקוד נכון, בעיקר שמירה על בריאות הגב בזמן פריקת ציוד, הרמת ציוד וסידורו על המדפים. ההדרכה כללה הסבר כיצד יש לבצע כפיפה נכונה של עמוד השדרה והרמה של חפצים מהרצפה.

בתום ההדרכה במקום חילק הצוות דפי מידע  לשמירה על יציבה נכונה בזמן עבודה. עובדי הקניון הגיבו בהתלהבות ושיתפו פעולה בשמחה, תוך הבעת תודה לצוות כללית ולפיזיותרפיסטים שהגיעו כדי להיטיב עמם.

בנוסף, הקים הצוות של כללית דוכן מידע ברחבת קניון צים ובו נתנו הדרכה ראשונית לפונים לדוכן על פעילות גופנית מותאמת לבעיה הרפואית ממנה הם סובלים, כולל דפי הדרכה ושליחת סרטוני הדגמה בוידיאו ללקוחות. כמו כן, הוצגו בפניהם מגוון הטיפולים והסדנאות שנערכים במכון החדיש של כללית במעלות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות