fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: תושייתו של הפקח העירוני מנעה אסון

במהלך עבודתו סייע לאשה שחשה בלבה ואיבדה את הכרתה למספר שניות
אהרון רות (צילום עצמי)
אהרון רות (צילום עצמי)

הפקח אהרון רות מעיריית מגדל העמק, היה בעוד יום עבודה שגרתי ברחבי העיר. לפתע ראה ברכב חונה אשה, תושבת המקום, יושבת בצורה חשודה ברכב. ״הראש שלה היה מוטה הצידה, הבנתי שמשהו לא בסדר, היה גם תינוק ברכב״.

מסתבר כי האשה חשה בלבה ואיבדה חלקית את ההכרה למספר שניות.  היא הייתה בדרך להביא את בעלה מהעבודה, באחד המפעלים באזור התעשייה במגדל העמק. "אני אפילו לא רוצה לחשוב מה היה קורה לה ולתינוק שלה אם הייתה מאבדת את ההכרה בירידות בדרך לאזור התעשייה", אומר רות, שמיהר להביא לה מים, שגרמו לה להתאושש.  ״רציתי להזעיק אמבולנס, אבל היא סירבה בתוקף״, הוא משחזר. רות מיהר להזעיק את בעלה של האשה וליוו אתה עד למרפאת קופת חולים.

אהרון רות (צילום עצמי)
אהרון רות (צילום עצמי)

״הייתי אתם בקשר שעות  אחרי האירוע, זה יכול היה להסתיים באסון גדול, המשכתי לנסות לשכנע אותה שתיגש לחדר המיון בבית החולים, היא הבטיחה לי לטפל ולבדוק את הבעיה״, הוא אומר.

אהרון רות זכה בעבר ללא מעט תשבחות על פעילותו למען הקהילה. ״זה טבוע בי, הרצון לעזור לציבור, יש לנו ראש עיר נפלא, אלי ברדה, שמעודד את עובדי העירייה לעשות את המקסימום למען האזרחים״, הוא מסעם,

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות