fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגבעת אולגה לגבעת רם: אורלי יחזקאל מסתערת על הכנסת

הפעילה החברתית אורלי יחזקאל הודיעה כי תתמודד בפריימריז של הליכוד, בשאיפה להיכנס לכנסת
אורלי יחזקאל. צילום פרטי
אורלי יחזקאל. צילום פרטי

עם שלל תפקידים ניהוליים ציבוריים באמתחתה, אורלי יחזקאל, הפעילה החברתית מגבעת אולגה מכוונת לכנסת ולאחרונה הודיעה כי תתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד במשבצת מישור החוף. היא תומכת במאבקים להעלאת קצבאות הקשישים לשכר מינימום, במאבקם של הנכים, היא בעד תמיכה ותקצוב בצהרונים ורוצה להיות הקול של השכונות והפריפריה. "נועדתי להיות שליחת ציבור, קשה לי לראות סבל של אנשים, עוולות וחוסר צדק. הפערים בחברה וחוסר הצדק גורמים לי לפעול ולעשות למען צדק חברתי", אומרת יחזקאל.

היא גדלה במשפחה ברוכת ילדים בגבעת אולגה ובגיל צעיר החלה לעבוד במתן שיעורי עזר לילדים מהשכונה, תושבי השכונה לא שכחו אותה וממשיכים להרעיף עליה אהבה. תושבים מספרים כי לדעתם יחזקאל הייתה צריכה להתמודד לראשות העיר חדרה. "אורלי תמיד נמצאת בגובה העיניים, הדלת שלה תמיד פתוחה והיא תמיד תצא מגדרה כדי לעזור. בזכותה אנחנו מרגישים שיש לנו כתובת לאן לפנות ותמיד נקבל מענה וסיוע", אומרת זהבה עמרם, תושבת השכונה.

בהצלחה בפריימריז. אורלי יחזקאל וידיד
בהצלחה בפריימריז. אורלי יחזקאל וידיד

במערכת הבחירות האחרונה עתרה יחזקאל לבית המשפט המחוזי על מנת שיורה לקיים פריימריז לקביעת המועמד של סניף הליכוד בחדרה לראשות העיר. בית המשפט העביר את ההכרעה לבית הדין של תנועת הליכוד, שקבע כי לא יתקיימו בחירות מקדימות בסניף, והציב את גד אריאלי כמועמד התנועה לראשות העיר.

היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה בהצטיינות מטעם אוניברסיטת בר אילן ותואר שני בממשל מדיניות ציבורית עם התמחות בניהול כספים בהצטיינות מטעם אוניברסיטת בר אילן. כיום היא מכהנת כחברה במועצה לשידורי כבלים ולוין. ב-23 שנותיה בשירות הציבורי כיהנה בין היתר כמנכ״לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל והמשרד לשיתוף פעולה אזורי, כיו״ר הדירקטוריון של החברה לפיתוח מזרח ירושלים, כחברה במועצה לקידום נשים בספורט, כחברת מועצה בוועדה קרואה בערערה , כחברה בוועדה לתכנון ובנייה עירון, וכמרצה באוניברסיטת בר אילן במחלקה לשלטון מקומי. ״הגעתי לאן שהגעתי בכוחות עצמי ובעשר אצבעותיי ועבדתי קשה כדי להצליח. כל אחד יכול להצליח ולהגיע למטרות שהציב לעצמו, צריך רק לרצות ולהאמין בעצמכם".

בשכונה קוראים לה "קומנדו אורלי" ומי שמכיר אותה מספר שהיא תמיד עסוקה בחלוקת מזון לנזקקים, שמיכות ותנורים, מעילים, חלוקת תיקים וציוד לתלמידי בתי הספר ועוד. "עזרתי למאות אנשים במסע חיי ואמשיך לעזור ולפעול למען צמצום הפערים ולמען צדק חברתי והשמעת קולן של הפריפריה והשכונות. אני רוצה שלכל ילד בפריפריה תהייה הזדמנות שווה להצליח בחיים ואני רוצה לתת לילד הזה את כל הכלים להם הוא זקוק כדי להצליח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות