fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאה כיתות חכמות יוקמו בבתי ספר בקרית אתא

כיתה חכמה בקרית אתא (צילום: רפי עשור)
כיתה חכמה בקרית אתא (צילום: רפי עשור)

בעלות של כשני מיליון שקלים יוקמו בקרית אתא מאה כיתות חכמות בבתי הספר רוגוזין בשיתוף עם אירגון "קדימה מדע", זאת לאחר הצלחת הפיילוט שנערך בבתי הספר.

במסגרת הפרויקט יותקנו כיתות חכמות אשר יאפשרו יצירת חוויית למידה אינטראקטיבית, המסייעת בהבנה עמוקה של החומר הנלמד ומאפשרת יצירת דיאלוג דינמי עם התלמידים, בתהליך שבו המורה והתלמידים שותפים להצגת המידע, עריכתו ועדכונו.

כיתה חכמה בקרית אתא (צילום: רפי עשור)
כיתה חכמה בקרית אתא (צילום: רפי עשור)

כיתה חכמה כוללת לוחות ממוחשבים המחוברים למערכת מחשב מתוחכמת, מקרן ורמקולים ומאפשרים הצגת מאגרי מידע, העלאת מצגות, סרטונים ושילוב טכנולוגיה מתקדמת. כך, ניתן לשמור את מערכי השיעור ולשולחם לתלמידים בעת הצורך.

הלוח החכם מופעל באמצעות מגע בלבד ומאפשר את הצגת החומר בקלות, בבהירות ובנוחות בשילוב המחשה המגבירה את המוטיבציה והעניין. בנוסף, המורה יכול להציג בפני התלמידים סוגיות לימודיות שונות ולהפגישם עם מידע עכשווי הקיים ברשת האינטרנט, לשלב שקפים ולהוסיף רישומים והערות במהלך השיעור.

לדברי ראש העיריה, מר יעקב פרץ:" עיריית קריית אתא משקיעה משאבים רבים בנושא החינוך על מנת לסייע לילדי העיר למצות את הפוטנציאל הגלום בהם. כיתות חכמות מעודדות את השימוש בטכנולוגיה לימודית כאשר המטרה העיקרית היא להפוך בעתיד את כל כיתות הלימוד ברחבי העיר לכיתות חכמות על מנת להעניק לתלמידים את מירב המשאבים שיביאו להצלחתם."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות