fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלמ"ס: במחצית הראשונה של שנת 2015 החלה בנייתן של 171 יח"ד

התחלות הבנייה בנהריה בשנת 2015 צפויות לעבור את רף ה-300 יח"ד בשנה. פרויקט אכזיב של החברות אלקטרה מגורים וצמח המרמן צפוי להתחיל בשנת 2016 ולהוביל לזינוק בהתחלות בנייה בעיר @ רן בן אברהם: "נהריה צפויה לגדול בשנים הבאות בכ-4000 יח"ד והפרויקט באכזיב יהיה המהותי ביותר בתוכניות"
שכונה סגורה. הדמיית פרויקט אכזיב (הדמיה יח"צ)
שכונה סגורה. הדמיית פרויקט אכזיב (הדמיה יח"צ)

הבנייה בנהריה חוזרת למסלול העלייה. במחצית הראשונה של 2015 החלה בנייתן של 171 יח"ד בנהריה ועד סוף השנה היא צפויה לעבור את רף ה-300 יח"ד בשנה ולרשום עלייה בהתחלות הבנייה לעומת שנת 2014, אז החלה בנייתן של 296 יח"ד בלבד. כך עולה מנתוני הלמ"ס.

ההערכות בענף הנדל"ן בנהריה הן כי שנת 2016 אף צפויה לרשום עלייה מרשימה יותר בהיקף התחלות הבנייה לאור פרויקטים גדולים שצפויים לצאת לדרך, כאשר הגדול מביניהם הוא פרויקט אכזיב של אלקטרה מגורים וצמח המרמן. הפרויקט של שתי חברות הענק, הכולל כ-750 יח"ד בצמוד לחוף אכזיב בחלק הצפוני של העיר, ייבנה במספר שלבים, כאשר כבר במהלך 2016 צפויה להיפתח השלב הראשון ובו תחל בנייה של כ-180 יח"ד. מספר יח"ד הדיור של פרויקט זה בשלב הראשון כמעט זהה לכל התחלות הבנייה בעיר במחצית הראשונה של שנת 2015.

בחמש השנים האחרונות חלה ירידה בהתחלות הבנייה בעיר נהריה החלה בנייתן של כ-1800 יח"ד דיור בנהריה, כולם על קרקע בבעלות פרטית. על פי נתוני הלמ"ס מדובר ביחס של 6.7 דירות לכל אלף תושבים.

שכונה סגורה. הדמיית פרויקט אכזיב (הדמיה יח"צ)
שכונה סגורה. הדמיית פרויקט אכזיב (הדמיה יח"צ)

לדברי סמנכ"ל הייזום והשיווק בחברת צמח המרמן, הבונה את פרויקט אכזיב יחד עם אלקטרה מגורים, רן בן אברהם: "אנחנו משיקים את הפרויקט הצפוני האטרקטיבי ביותר בישראל כיום, ובצמוד לאחת מרצועות החוף המדהימות ביותר. העיר נהריה צפויה לגדול בשנים הבאות בכ-4000 יח"ד, כאשר הפרויקט באכזיב יהיה המהותי ביותר בתוכניות. מדובר באחד הפרויקטים המיוחדים שייבנו בשנים הקרובות בישראל, ובוודאי בצפון הארץ".

חברות אלקטרה מגורים וצמח המרמן דיווחו לאחרונה כי יקימו פרויקט ענק הכולל בשלב הראשון כ-745 יח"ד בחוף אכזיב. זו הפעם הראשונה שיוצאת לדרך שכונת מגורים על הים באכזיב. הפרויקט של אלקטרה מגורים וצמח המרמן ייבנה בצמוד לרצועת החוף המרהיבה של אכזיב, כאשר התב"ע מאפשרת לבנות דירות בבנייה רוויה בחלק הצפון מערבי של נהריה.

השכונה החדשה שבונות אלקטרה מגורים וצמח המרמן תשתרע על פני כ-65 דונם. הפרויקט ייבנה כשכונה סגורה שתכלול 18 בניינים בגובה של בין שש_תשע קומות כאשר על פי התכנון, כל דירה תשקיף אל הים התיכון. פרויקט אכזיב תוכנן על ידי משרד רני זיס אדריכלים בשיתוף משרד פיק אדריכלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות