fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ליטף, נישק, השמיע הערות מיניות": אביו של אייל גולן מואשם במעשה מגונה בטרמפיסטית

קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי
קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי

שנה לאחר ששוחרר מבית הסוהר מוגש כתב אישום נוסף נגד אביו של הזמר אייל גולן, בגין מעשה מגונה שביצע בטרמפיסטית שאסף לרכבו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נעמה תור זאבי, בחודש מרץ האחרון, בשעות הערב, המתינה המתלוננת, בת 20, לחבר בתחנת אוטובוס סמוך לתחנת דלק במחלף אולגה. באותה העת עבר הנאשם, תושב אור עקיבא, ליד התחנה, עצר את רכבו ליד המתלוננת אשר בכתה, החל לשוחח עמה והציע להסיע אותה. תחילה המתלוננת סירבה, אך לאחר שהפציר בה הסכימה ונכנסה לרכב.

הנאשם הציג עצמו כאביו של זמר מפורסם ואף הציע למתלוננת כרטיסים להופעותיו. במהלך הנסיעה העיר הנאשם הערות מיניות באוזניה של המתלוננת. בין היתר אמר "אם היית יותר מבוגרת", "איזה גוף יש לך", ו"חבל, אם תשימי מכנסיים תראי את הראשים של כל הגברים מסתובבים כמו וישרים".

בהמשך עצר את הרכב בסמוך לבית חברו והחל ללטף את ידה של המתלוננת, שניסתה בתגובה להזיז את ידו. הנאשם אחז בידה בחוזקה, קירב את ראשו לראשה ונישק אותה על שיערה. מיד לאחר מכן ליטף הנאשם את ירכה של המתלוננת, תוך שמעלה את ידו בהדרגתיות כלפי מעלה, קירב את פניו אל פניה ונישק אותה על לחיה. כשחברו נכנס לרכב הנאשם חדל ממעשיו והמשיך בנסיעה.
ביטון ריצה שתי שנות מאסר בין השנים 2015 ל-2017 לאחר שהורשע בעסקת טיעון בעבירות מין בשתי נערות. במסגרת עסקת הטיעון הודה ביטון בין היתר בעבירות של הבאת אדם לידי מעשה זנות ובניצול קטינים לזנות. בקשתו לשחרור מוקדם נדחתה והוא שוחרר מהכלא באפריל 2017.

ההודעה על כתב האישום הגיעה ביום בו קבעה הכנסת היסטוריה כשאישרה סופית את החוק האוסר על צריכת שירותי זנות.

עורך דינו של ביטון, ניר ז'נו, מסר: ״כתב האישום הוגש ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומר הראיות. מעיון ראשוני בכתב האישום עולה כי מדובר בעבירה של מעשה מגונה ברף הנמוך ביותר הכוללת נשיקה בלחי, נשיקה בראש וליטוף רגלה של המתלוננת. מרשי מכחיש בתוקף את המיוחס לו כפי שהכחיש לכל אורך הדרך. מדובר באירוע מלפני תשעה חודשים ורק היום מצאה לנכון הפרקליטות להגיש כתב אישום שספק אם היה מוגש לו היה מדובר באזרח רגיל מן היישוב ולא באבא של זמר מפורסם, כפי שאף נכתב בסעיף הראשון לכתב האישום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות