fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור שגב גמר את הקריירה, יוסי שוורץ התפטר

חיזוק משמעותי למוצקין. ליאור שגב

 

שבוע שחור עבר על מכבי מוצקין, זה התחיל עם הבשורה על חומרת הפציעה של ליאור שגב, שגמר את הקריירה. נמשך בהפסד במשחק קריטי בכפר סבא, והסתיים בהתפטרות של מאמן הקבוצה. יוסי שוורץ: "אני מקווה שהעזיבה שלי תזעזע את הקבוצה". הנהלת מוצקין מחפשת מאמן ושני שחקנים

 

לא כך ציפו במכבי מוצקין להתחיל את שנת 2018. רגע לפני סיום שנת 2017, שהייתה בגדול מאוד מתוקה מבחינתה של מוצקין, התקבלה תשובה לבדיקת M.R.I שעבר הרכז המצוין של הקבוצה ליאור שגב: קרע ברצועה הצולבת, קרע ברצועה הצידית וקרע במניסקוס. יותר גרוע מזה לא יכול להיות. שגב עצמו שנשמע אופטימי, לפני התוצאות, קיווה שיוכל לחזור לשחק, כדי לעזור למכבי מוצקין להישאר בליגה. מיד אחרי שקיבל את התוצאות החליט שגב לפרוש סופית מכדורסל.

הנהלת מוצקין קיבלה את ההודעה בתדהמה. בלי קשר לפציעה של שגב התכוונה ההנהלה לצרף שחקן, בשל התוצאות האחרונות שדרדרו את הקבוצה לתחתית. עכשיו מחפשים קודם כל רכז ומקווים לצרף שחקן נוסף, אבל יש בעיה – אין שחקנים בקנה, השוק יבש. בכל אופן היו"ר משה גרוסמן וחבר ההנהלה קובי פינטו עושים ימים כלילות כדי לעשות שינוי בקבוצה.

לקח אחריות. יוסי שוורץ
לקח אחריות. יוסי שוורץ

שינוי אחד כבר נעשה. אחרי משחק הליגה האחרון, שהתקיים ביום שלישי בכפר סבא, החליט מאמן הקבוצה יוסי שוורץ להתפטר. מוצקין נוצחה בתוצאה 83:92. זה היה משחק קריטי מאוד, שכן המאזן של שתי הקבוצות לפני המשחק היה זהה, שלושה נצחונות, ושמונה הפסדים. אחרי ההפסד מוצקין ירדה למקום האחרון.

במשחק מוצקין הייתה בתמונה עד אמצע הרבע השני, אחרי שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 23:22. אבל בהמשך החלה קריסה במוצקין וכפר סבא סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 39:48. ברבע השלישי המקומיים ברחו להפרש דו ספרתי שהגיע ל~22. עד הסיום חניכיו של שוורץ צימקו את הפער: 83:92 לכפר סבא.

קלעו למוצקין: פלורין קמפבל 24 (10 אס'), קני הול 23, נועם מטלון 12, יבגני ליוטרין 9, גיא סהר וניב אוזן 5 כ"א, איגור סימין 3 ואלמוג ברק 2.

כמה חבל. ליאור שגב
כמה חבל. ליאור שגב

יוסי שוורץ: "פתחנו טוב ולאחר מכן לא הצלחנו להדביק את הפערים. החלטתי לקחת אחריות ולהתפטר מהקבוצה, בעקבות ההפסד בכפר סבא. אני מסיים דרך שהחלה בתחתית ליגה ארצית והסתיימה עם אליפות וליגה לאומית. אני מאחל הצלחה למועדון ולהנהלה, שהם אנשים מדהימים ואני אוהב אותם מאוד. הקבוצה חשובה ויקרה לי. אני מקווה שהעזיבה שלי תזעזע את הקבוצה ותשים אותה על מסלול נצחונות". נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא מונה מאמן חדש במקומו של שוורץ.

ביום שלישי 9.1 בשעה 19:00 תחזור מוצקין לאולמה הביתי כדי לארח את קבוצת הצמרת הפועל גליל עליון.

צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות