fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא נלך לקרבות בשנה הזו"

קלפי טארוט
קלפי טארוט

 

הקלפים של נחמה מירב טריט ממושב אמירים חוזים מצב כלכלי מתון ובנימין נתניהו עדיין ראש הממשלה למרות העננה שמעל ראשו. ובגזרה המקומית, הן בכרמיאל והן במשגב, יהיה מעניין

נחמה מירב טריט - צילום פרטי
נחמה מירב טריט – צילום פרטי

נחמה מירב טריט ממושב אמירים פותחת בקלפי טארוט כבר יותר מ-30 שנה. היא מעידה שכמונו, גם היא סקרנית לדעת האם השנה הקרובה תבוא עלינו באמת לטובה.

טריט ממהרת להסביר: "ברור לכל, כי קוראת קלפים אינה אלוהים ואינה מבשרת את הנולד. החיים, כידוע, הם שינוי אחד גדול, לכן כל הנכתב, הנאמר והנקרא נתון לשינויים, לעיתים שנעשים על ידי נושא החיזוי בעצמו".

בארץ ובעולם

"מדינתנו הקטנה, הצפופה, המעניינת והמורכבת תמשיך, על פי הקלפים, בהתמודדות עם מצב ביטחוני לא קל, אבל קלף ארבעת המטות מביא איתו שמחה, הצלחה ומעט שקט. כלומר: לא נלך לקרבות בשנה הזו.

"קרבות מעניינים ומתסכלים דווקא נחווה מבחינה כלכלית השנה: קלף שני המטבעות מראה להטוטן אינסופי שאינו מאוזן ואינו מתרסק, כלומר: לא נקרוס ולא נפרח, אלא נהיה במעין מצב ביניים כספי מתון, ולא קל.

"הממשלה הנוכחית תמשיך להתנהל כשמעליה תרחף עננה כבדה (טוען קלף חמשת הגביעים), שתביא איתה אבני נגף רבים, אבל השיירה תמשיך למרות הקשיים הרבים. ראש הממשלה יפעל ויזוז, אך לרגליו מוצמדות אבנים, שיוצרות פשרות רבות (קלף המרכבה) ועבודה קשה.

"טראמפ, ידידנו שמעבר לאוקיינוס, יגביל את ענייניו עם נתניהו. סופות טייפון יאיימו להכחידו, והוא בשאפתנות מטורפת לשרוד. קשה לו מאוד שם, בבית הלבן. קלף שני החרבות מראה עצירה וקיפאון; קלף מזל גדי שאפתן, חזק שמתמודד עם הקשיים".

קלפי טארוט
קלפי טארוט צילום פרטי

כאן בגליל

טריט: "הבחירות לראשות עיריית כרמיאל. הקלפים שנפרשו עבור משה קונינסקי סימנו שכל (הכוהנת הגדולה), עוצמה (מזל אריה) והמון הצלחה (תשעת הגביעים המדהים). סיכויי הצלחה גבוהים.

"רינה גרינברג. הקלפים הביאו הרבה תככים (שבעת החרבות), כוחנות (הקיסר) ושליטה חזקה. יחד עם זאת, 10 החרבות מצביעות על נסיגה בכוחה.

"גיורא צ'שקין. הקלף המרכזי (האפיפיור) אומר שעדיין יש לו מה ללמוד. הוא יזכה להצלחה חלקית, ותהיה לו יכולת התפתחות אדירה לקדנציה הבאה. אבל גיורא, אל תקשיב לי! לך על זה!

"רותם ינאי. הקלפים מראים הערכה גדולה לאדם הנאבק עבור אחרים ויכולת טובה לייצג (קלף שבעת המטות), אבל עדיין יש התלבטויות רבות לבוחרים – למרות ההערכה העצומה כלפיו.

"רותם בז'רנו. קלף נסיך החרבות מראה טלטלה, עליות וירידות, הערצה וכעס באותו הזמן. ישנן ביקורת וחשדנות כלפיו, ויהיה לו צורך בעבודה ובצבירת כוחות לפעם הבאה".

ובמרחק של פחות מ-10 דקות מכרמיאל משגב – מעניין לא פחות.

טריט: "שני מועמדים רצים, שניהם חדשים ומאוד חזקים. דני עברי מסומן בקלפים על ידי מזל אריה, כלומר: כוח, עוצמה ושליטה מלאה; ענבר בזק מביאה איתה את קלף האס הגביעים, שהוא שיא הרגש והאהבה, אבל הנזיר מתבונן על אישה חזקה, חכמה ופעלתנית זו, ואומר 'תמשיכי לצבור כוח, תמשיכי ותפעלי, והכוח יהיה בידיך'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות