fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאטי החלה בשיווק פרויקט היוקרה שלה בגבעת הרקפות

הפרויקט יציע 200 דירות בשלושה מתחמים, לובי ראשי מפואר, עמדת שומר, חדר כושר ופארק פרטי
נוף כרמל (צילום: הדמיה ארקריאייטיב)
נוף כרמל (צילום: הדמיה ארקריאייטיב)

 

חברת לאטי יזמות מסיימת בימים אלה את שלב התכנון ובקרוב תחל לשווק את פרויקט המגורים החדש שייבנה בשלושה מתחמים סגורים בגבעת הרקפות בקרית ביאליק. הפרויקט יכלול 200 דירות עם לובי ראשי מפואר ועמדת שומר, חדר כושר מאובזר, מועדון דיירים ופארק פרטי. מהחברה נמסר, כי החלה ההרשמה לפרויקט.

יוסי לאטי (צילום: גיא דדון)
יוסי לאטי (צילום: גיא דדון)

מנהל השיווק של לאטי יזמות בע"מ, אהוד מויאל: "שלושת המתחמים עוצבו ותוכננו על ידי שלושה אדריכלים נחשבים, מהטובים ביותר בענף. כל אחד מהמתחמים הוא סגור ומאובטח ויכלול חניון תת קרקעי, חדר כושר מאובזר, מועדון דיירים ולובי ראשי עם עמדת שומר. במרכז כל מתחם כ~4 דונם לרווחת הדיירים. מהמתחמים תהיה גישה ישירה ובטוחה לפארקים הצמודים".

תמהיל הדירות בפרויקט המגוון יכלול דירות גדולות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים מפוארים עם מרפסות שמש רחבות.

שכונת גבעת הרקפות נחשבת לטובה והאיכותית ביותר בקרית ביאליק. היא ממוקמת סמוך לפארקים וגני שעשועים, מוסדות חינוך, גני ילדים ובית ספר "ירוק" ייחודי, לצד שירותי רפואה ומרכז קניות שכונתי. השכונה קרובה לקריון ונגישה לכביש עוקף קריות.

יוסי לאטי: "אנו מאמינים כי עם סיום עבודות הפיתוח בשכונה, המבוצעות ממש בימים אלה, יחד עם הנגישות לכביש עוקף קריות, נראה עליית מחירים מוצדקת בשכונה זו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות