fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: הצלחה ליריד מחיר למשתכן

עשרות דירות נמכרו לזוגות צעירים ותושבי הגליל. בעקבות ההצלחה צפוי להתקיים יריד נוסף במהלך החודשים הקרובים
יריד דירות פברואר 2019 צילום תומר בדש
יריד דירות פברואר 2019 צילום תומר בדש

 

 

יריד דירות, משה קונינסקי ויובל קיסוס צילום תומר בדש
יריד דירות, משה קונינסקי ויובל קיסוס צילום תומר בדש

הצלחה גדולה ליריד דירות במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" שנערך בשבוע שעבר באולם הספורט של בית הספר רקפת.  ביריד השתתפו כ-400  איש, בהם זוגות צעירים מיישובי הסביבה, ותושבי הגליל.

היריד שנערך ביוזמת משרד הבינוי והשיכון, הרשות לפיתוח הגליל ועיריית כרמיאל בשיתוף מרכז צעירים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, נועד לעורר עניין חדש בתוכנית שירדה מגדולתה ולא הצליחה לעמוד ביעדים .

כפי שנכתב בבלינקר בעבר, משרד האוצר הכריז כי במסגרת התוכנית יבנו ברמת נבון בכרמיאל 786 דירות, מתוכן כ-400 מיועדות לבני העיר,. אלא שההיענות הייתה נמוכה מאוד ולאחר שהסתיימה ההרשמה להגרלה הגדולה, התברר כי רק כ-200 משפחות מכרמיאל נרשמו לתכנית.

הפעם לדברי המארגנים, בניגוד לעבר, היריד הוכתר בהצלחה, במהלכו נרכשו עשרות דירות, נקבעו פגישות לקידום רכישות , הונפקו תעודות זכאות ומאות  מבקרים נוספים התעניינו בתכנית ובהגרלות הבאות המתוכננות בעיר. בעקבות ההצלחה צפוי להתקיים יריד נוסף במהלך החודשים הקרובים.

סמיכותו של היריד לאתר הבנייה של הפרויקט אפשר לבאי הכנס להתרשם מהפיתוח המשמעותי בשכונת רמת נבון לקראת האכלוס ולבחון את איכות התשתיות באזור וסביבת המגורים המודרנית והנגישה. יצוין כי חלק מהפרויקטים נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים.

המשתתפים הסתובבו בין עמדות שהציגו את הפרויקטים השונים, התרשמו מהמפרטים העשירים של הדירות, מאיכות הבנייה הגבוהה וההנחות שמעניקה התכנית ואף קיבלו מענה אישי לשאלותיהם.

במקום נכחו נציגים של משרד הבינוי והשיכון,  עיריית כרמיאל, חברות הסיוע והיזמים, ואלו  סייעו בכל הקשור להבנת התהליך להרשמה לתכנית 'מחיר למשתכן" והסבירו על הפרויקטים בעיר.

שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון: "אני מברכת על הצלחתו הגדולה של היריד ושמחה בשמחתם של כל אותם זוגות צעירים שזכו להגשים את חלומם ורכשו דירה. אין ספק שברבות השנים צמחה והפכה העיר כרמיאל למוקד משיכה אזורי ולכן הצלחת היריד אינה מפתיעה כלל. משרד הבינוי והשיכון ימשיך לקדם ולתמוך ביוזמות כאלה, במיוחד בפריפריה, בנגב ובגליל."

ראש עיריית כרמיאל  משה קונינסקי:  "הצלחת היריד משקפת את רצון הצעירים בכרמיאל להישאר בעיר האיכותית שלנו, הם מזהים את היתרונות שיש לעיר להציע ואת הפוטנציאל שלה כעיר מרכזית וחדשנית בגליל. עיריית כרמיאל תמשיך ותפעל למען דיור בר השגה עבור תושביה בשילוב טיפול משמעותי בכל תחומי החיים בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות