fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כרך בחוזקה את חוט הניילון סביב צווארה וחנק אותה במשך כ-10 דקות"

כתב אישום מזעזע הוגש נגד דוד חיים בגין רצח בכוונה תחילה של גרושתו, אופירה חיים ז"ל. "מדובר במעשים אכזריים וקשים המלמדים על דפוסי החשיבה האלימים והמסוכנים של הנאשם", נכתב בכתב האישום
אופירה חיים ז"ל
אופירה חיים ז"ל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד דוד חיים בגין רצח בכוונה תחילה של גרושתו, אופירה חיים ז"ל, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות ובקשה למעצר עד תם ההליכים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל זליג, הנאשם ואופירה חיים ז"ל היו נשואים והתגרשו בשנת 2004. השניים חלקו מתחם מגורים אחד יחד עם בני משפחה נוספים. על רקע סכסוכים משפחתיים וכספיים בין השניים, החליט הנאשם לרצוח את המנוחה והחל בתכנון הרצח. הוא פנה לעובד שעבד עבורו בגינון וביקש ממנו לחפור בור בחצר האחורית של בית המנוחה, בסמוך לעצי פרי, בטענת כזב כי הוא זקוק לבור לצורך טיפול בנזילת מים.

אופירה חיים. צילום אלבום משפחתי
אופירה חיים ז"ל (צילום אלבום משפחתי)

בכתב האישום נכתב, כי ב-20 ביוני, בשעות אחר הצהריים, הצטייד הנאשם בחוט ניילון והכניסו לכיס מכנסיו. בהמשך ביקש הנאשם לשוחח עם המנוחה מחוץ לביתה וביקש ממנה מספר בקשות הקשורות למגוריהם ולבני המשפחה, אך המנוחה סירבה לכל בקשותיו. בעודם משוחחים, הוביל הנאשם את המנוחה אל חצר הבית בסמוך לבור. אז התנפל על המנוחה מאחור, כרך בחוזקה את חוט הניילון סביב צווארה וחנק אותה באמצעותו במשך כ-10 דקות, על אף תחנוניה של המנוחה, עד שאפסו כוחותיה והיא נפלה ארצה. הנאשם שחרר את המנוחה, אחז בפרק כף ידה על מנת לוודא כי היא אינה בחיים וכן וידא כי אינה נושמת עוד. בהמשך, נטל את חפירה והעמיק את הבור עד שהתאים למידותיה של המנוחה. הנאשם הטמין את המנוחה בבור וכיסה אותה בחול, עד שלא ניתן היה להבחין בדבר.

לאחר ביצוע המעשה פעל הנאשם במטרה להסתיר את מעשה הרצח ולמנוע את גילויו. כך, הנאשם ריסק את מכשיר הטלפון הנייד של המנוחה, לקח את תיקה מביתה וגזר את כרטיסי האשראי שהיו בארנקה. את כל אלו, יחד עם חוט הניילון באמצעותו ביצע את הרצח, השליך לפח אשפה המרוחק מביתו. לאחר שהחלו החיפושים אחר המנוחה, מסר הנאשם עדות כוזבת בתחנת המשטרה, לפיה אינו יודע דבר אודות היעלמותה ואף הציג מצג שווא כמי שמסייע בחיפושים אחר המנוחה, על אף שכל העת ידע שאינה בין החיים.

בבקשת המעצר נכתב, כי מסוכנות הנאשם עולה בין היתר מן "הדרך הברוטלית שבה רצח את המנוחה, כשהוא חונק אותה בחצר ביתה, מוודא כי היא אינה בחיים, משליך אותה לבור שנחפר מבעוד מועד, ומכסהו בחול. מדובר במעשים אכזריים וקשים המלמדים על דפוסי החשיבה האלימים והמסוכנים של הנאשם. נדבך נוסף המעיד על מסוכנותו הרבה הוא קור הרוח שלו, לאחר שרצח וקבר את המנוחה. מיד לאחר הרצח הגיע המשיב לבית אימו על מנת לשחק עימה משחק קלפים כפי שנהג לעשות בשגרת היומיום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות