fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: קבוצות הנוער והנערים של אליצור כרמיאל מתמודדות על העלייה לליגת העל

קבוצת הכדורעף של אליצור כרמיאל ספגה הפסד שלישי במסגרת משחקי הבית העליון וכבר לא תעפיל בסיום העונה לליגת העל. מי שכן נשארו בתמונה, הן קבוצות הנוער והנערים של המועדון. המאמן אלכס קפלן: "בקבוצה הבוגרת עמדנו במטרות ועשינו התקדמות בכל הפרמטרים"
קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל
קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל

בוגרים (לאומית)

אליצור כרמיאל תשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית. עובדה זו נקבעה לאחר שהקבוצה ספגה את הפסדה השלישי במסגרת משחקי הבית העליון, כשנכנעה בביתה למוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, הפועל המעפיל, 3:1. האורחים, שנמצאים בפסגה עם מאזן ניצחונות מושלם, פתחו היטב וניצחו בשתי המערכות הראשונות, 22:25 ו-19:25. כרמיאל הצליחה לנצח במערכה השלישית, 23:25, ולצמק ל-2:1, אך בתום מערכה רביעית צמודה ומותחת, השיגו האורחים הכרעה כשניצחו, 23:25, וחתמו את תוצאת המפגש.

המאמן אלכס קפלן: "פתחנו לא טוב, אבל חזרנו במערכה השלישית ונתנו פייט עד הסוף. המעפיל קבוצה מנוסה וחזקה. בתחילת העונה לא הצבנו לעצמנו מטרה לעלות ישר לליגת העל, אלא לבסס תשתית מקומית שתהיה העתיד של הקבוצה ואני חושב שאנחנו בהחלט עומדים בזה. יש לנו עונה מצוינת, השחקנים צוברים ניסיון, לוקחים אחריות, מתחשלים בהתמודדויות מול קבוצות מנוסות וטובות ויש אצלנו התקדמות ענקית בכל הפרמטרים. כל משחק שלנו הוא פתוח, כל תוצאה בו אפשרית וגם כשאנחנו מפסידים זה קורה אחרי משחקים שקולים וצמודים".

בתום 4 מחזורים, מדורגת אליצור כרמיאל במקום השמיני בטבלת הבית העליון עם 4 נקודות ומאזן של ניצחון בודד ו-3 הפסדים.

ביום חמישי האחרון (28.2) יצאה אליצור כרמיאל למשחק חוץ נגד אליצור הוד השרון, שמדורגת במקום התשיעי עם 2 נקודות בלבד (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון).

הליגה תצא כעת לפגרה בת שבועיים.

המשחק הבא יהיה ביום חמישי (14.3) בו תארח אליצור כרמיאל את נבחרת האקדמיה (מקום שביעי, 5 נקודות).

בוגרים (ארצית)

אליצור כרמיאל מהליגה הארצית אולי לא תעלה העונה לליגה הלאומית (רחוקה 6 נקודות מהמקום הראשון, 5 מחזורים לסיום העונה), אבל היא בהחלט השפיעה השבוע על זהות העולה, כשגברה בביתה על השנייה בטבלה, הפועל עמק הירדן, 1:3.

חניכיו של המאמן סשה נמירובסקי, פתחו מצוין וכבר הוליכו ביתרון, 0:2, אחרי ניצחונות בשתי המערכות הראשונות, 21:25 ו-16:25. האורחים מעמק הירדן, שידעו שרק ניצחון ישאיר אותם במאבק על המקום הראשון, חזרו למשחק עם ניצחון במערכה השלישית, 15:25. המערכה הרביעית היתה כולה של אליצור כרמיאל, שהמשיכה במומנטום אדיר עד לניצחון, 15:25, ולהכרעת המפגש.

הניצחון ביסס את אליצור כרמיאל במקום השלישי בטבלה והשווה את מספר נקודותיה לאלו של עמק הירדן, 26 נקודות. השתיים, כאמור, רחוקות 6 נקודות מהמוליכה, הפועל כאוכב (32 נקודות), כשלסיום העונה נשארו עוד 5 משחקים.

בשבוע הבא לא יתקיימו משחקים והליגה תתחדש ביום ראשון (10.3) במפגש חוץ של אליצור כרמיאל, שתתארח אצל בני מג'ד אל כרום (מקום שישי, 15 נקודות ומאזן של 6 ניצחונות ו-7 הפסדים).

נוער (לאומית)

אליצור כרמיאל עשתה עוד צעד לעבר הבטחת מקומה במשחקי הבית העליון כשרשמה במחזור האחרון ניצחון ביתי קליל על הפועל עראבה, 0:3 (12:25, 15:25, 11:25).

הניצחון, שהגיע במקביל להפסדה המפתיע של השלישית בטבלה, הפועל כאוכב למכבי נצרת (3:2), פתח פער של 10 נקודות בין אליצור כרמיאל שבמקום השני עם 35 נקודות לבין כאוכב (25 נקודות). נציין רק, שלסיום העונה הסדירה נותרו 5 משחקים.

ביום רביעי האחרון יצאה אליצור כרמיאל למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה, הפועל סכנין, שטרם ניצחה העונה ומאזנה עומד 0 נקודות ו-15 הפסדי ליגה רצופים מפתיחת העונה. כל תוצאה, מלבד ניצחון כרמיאלי, ייחשב כסנסציה ספורטיבית.

במחזור הקרוב תארח אליצור כרמיאל את הפועל שפרעם (מקום רביעי, 21 נקודות ומאזן של 7 ניצחונות ו-6 הפסדים). המשחק יתקיים ביום רביעי (6.3), בשעה 18:30, באולם בית הספר פסגות. ניצחון של כרמיאל עשוי להבטיח לה באופן סופי את העפלתה לבית העליון. הכניסה חופשית והקהל מוזמן להגיע לעודד ולתמוך בנציגה המקומית הצעירה של העיר.

נערים: הפלייאוף העליון מתחיל

קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל תפתח היום (שישי, 1.3) את משחקיה במסגרת הבית העליון, ותתמודד על העלייה לליגת העל.

הבית העליון מונה 8 קבוצות, שיתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. שתי הקבוצות שתסיימנה במקומות הראשון והשני, יזכו בכרטיס העלייה לליגת העל.

נזכיר, שקבוצת הנערים של אליצור כרמיאל בהדרכת המאמן אוהד טל, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום השני בטבלה, ועם מספר נקודות זהה לקבוצה שסיימה במקום הראשון, הפועל קריית אתא (19 נקודות) וגם מאזן שווה של 9 ניצחונות והפסד אחד.

אליצור כרמיאל תצא במחזור הפתיחה של הבית העליון לאשקלון, שם תקיים שני משחקים: נגד המארחת אליצור אשקלון ונגד מכבי רעננה. בהצלחה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות