fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: כישלון מוחץ

לא סיפקו את הסחורה במאני טיים. מימין: רודני אלכסנדר ומאליק קוק (צילום: דורון גולן)
לא סיפקו את הסחורה במאני טיים. מימין: רודני אלכסנדר ומאליק קוק (צילום: דורון גולן)

 

הלם בקרית אתא. קבוצת הכדורסל עירוני עזריאלי נוצחה ביום שלישי בביתה על ידי הפועל רמת גן במשחק רבע גמר הפלייאוף וסיימה את העונה הרבה יותר מוקדם מהצפוי. עוד עונה הלכה לאיבוד

תדהמה בעירוני עזריאלי קרית אתא. לאחר עונה טובה, שהסתיימה במקום השני בתום הליגה הסדירה, החל שלב 8 הראשונות של הפלייאוף העליון. אתא התמודדה ברבע הגמר מול הפועל רמת גן/גבעתיים, שסיימה את הליגה הסדירה במקום ה~7, בסדרה של הטוב משלושה משחקים, עם יתרון ביתיות. את המשחק הראשון אתא עברה, בקושי, אבל עברה. במשחק השני, שנערך בשישי שעבר ברמת גן, אתא נוצחה 80:82, ואגב כל ארבע הראשונות בליגה הפסידו במשחק השני בחוץ ובכל ארבע הסדרות התקיים משחק שלישי ומכריע בביתן של הקבוצות הבכירות. בזמן ששלוש האחרות: מכבי קרית גת, מכבי רחובות והפועל באר שבע ניצחו, די בקלות, אתא נוצחה בביתה ביום שלישי 80:73 וסיימה את העונה בצורה מחפירה. כל אחד בקבוצה סימן מטרה הרבה יותר גבוהה _ גמר פלייאוף, לפחות, על מפלה ברבע הגמר איש לא חשב. לכן אפשר לסכם את העונה בשתי מילים: כישלון מוחץ.

כל איש כדורסל יודע שהכי חשוב להגיע למאני טיים בכושר טוב. אתא הייתה בכושר שיא באמצע הסיבוב השני, פציעתו של רודני אלכסנדר הוציאה את הקבוצה מהפוקוס. אלכסנדר אמנם חזר אחרי שנותח, אך הוא התקשה לספק את הנתונים מלפני פציעה. הזר השני מאליק קוק, שהיה מצוין בליגה הסדירה, קרס בפלייאוף. וכששני הזרים לא בשיאם זו התוצאה.

לא סיפקו את הסחורה במאני טיים. מימין: רודני אלכסנדר ומאליק קוק (צילום: דורון גולן)
לא סיפקו את הסחורה במאני טיים. מימין: רודני אלכסנדר ומאליק קוק (צילום: דורון גולן)

אתא קלעה במשחק האחרון 73 נקודות בלבד, עם אחוז נוראי של קליעות 23 מ~68, משמע 33%. קבוצה שמתיימרת להגיע לגמר הפלייאוף לא יכולה להצליח כך. הקבוצה איבדה 16 כדורים, רמת גן איבדה רק 10. צריך לתת קרדיט גדול לאורחים שהצליחו לשבש לחלוטין את המשחק של אתא. אגב ברמת גן חמישה שחקנים בלבד קלעו 80 נקודות, באתא 9 שחקנים הגיעו למאזן של 73 נקודות.

קלעו לאתא: אלכסנדר (14 רב') 15, דניאל דנינו 14, גיא דותן 13, מאליק קוק (10 רב') ומקסים קיקוס 11 כ"א, ירין איינהורן ושגיב דוד 3 כ"א, גל חלמיש 2 ויונתן לוי 1.

שרון אברהמי: "פתיחה טובה מאוד שלנו, אחרי זה לאט, לאט, הם נכנסו למשחק. איבדנו יותר מדי כדורים, במיוחד בזריקות חופשיות שלא קלענו. ככל המשחק התקדם כפייבוריטים, בגלל הביתיות, הלחץ עלינו היה יותר מדי גדול ולא הצלחנו, למרות שהתקרבנו, לנצח את המשחק. אכזבה גדולה מאוד, אין ספק, זה לא המקום שרצינו לסיים בו, אבל זה הספורט וסך הכל עשינו עונה מצוינת, גמרנו במקום השני וסיום מאוד מאוד מאכזב מבחינתי ומבחינת כל השחקנים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות